اخبار بازی

بلیزارد پروژه TITAN را لغو کرد

استودیو بلیزارد به طور رسمی از لغو شدن پروژه Titan خبر داد و متذکر شد که این پروژه از امروز به کار خود پایان می‌دهد. معرفی این پروژه به سال 2007 بر می‌گردد. زمانی که بلیزارد برای اولین بار صحبت‌هایی از ساخت یک بازی آنلاین کلان به میان آورد و در ادامه هم پروژه تایتان را به صورت مبهم معرفی کرد. بلیزارد بعدها متذکر شد که این پروژه یک دنباله برای World of Warcraft نخواهد بود.

بلیزارد در سال 2013 هم صحبت‌هایی را پیرامون این پروژه به میان آورد و اشاره کرد که تعداد افراد تیم سازنده این عنوان به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرده است و این انتظار هم وجود ندارد که این پروژه زودتر از سال 2016 به اتمام برسد و عرضه شود.

Chris Metzen لغو شدن پروژه را تصمیمی دشوار خوانده و اشاره کرده: «تصمیم گرفتن در مورد چنین موضوعاتی همیشه سخت و دشوار بوده است. درست مانند زمانی که ما پروژه‌های Warcraft Adventures و StarCraft Ghost را متوقف ساختیم. این تصمیم‌ها برای ما دشوار بوده اما همواره به ما در  ارایه کیفیتی بهتر کمک کرده است».

Mike Morhaime  هم به عنوان رییس بلیزارد در پاسخ به این سوال که آیا این استودیو با وجود لغو شدن تایتان به ساخت بازی مشابه با آن فکر می‌کند یا خیر، اشاره کرده است که «من نخواهم گفت که ما هرگز MMOای دیگر را نمی‌سازیم اما در حال حاضر این هدفی نیست که ما بخواهیم زمان خود را صرف آن کنیم».

آنالیزهای مختلفی در مورد لغو شدن این پروژه‎ی هفت ساله صورت گرفته و عده‌ای بیان کرده‌اند که لغو پروژه برای بلیزارد بهای سنگینی را به دنبال داشته و عده‌ای دیگر هم آن را از دیدگاه کیفیت مورد انتظار بلیزارد بررسی کرده‌اند.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا