اخبار بازی

بسته الحاقی Road to Gehenna برای The Talos Principle معرفی شد

Croteam به همراه Devolver Digital اولین بسته الحاقی برای عنوان فکری و اول شخص The Talos Principle تحت عنوان The Talos Principle: Road to Gehenna را معرفی کردند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

طبق گفته سازندگان، Road to Gehenna در دنیای The Talos Principle واقع شده و نقش دنباله‌ داستان پیام‌رسان Elohim، یعنی Uriel را ایفا خواهد کرد. Uriel در Road to Gehenna به گشت و گذار و اکتشاف در بخشی عجیب و مخفی از شبیه‌سازی یک ماموریت می‌پردازد. ماموریتی به منظور رستگاری و آمرزش، همچنین نیز تلاشی به جهت آزادسازی ارواح ملعون به هر قیمتی که شده.

 

The Talos Principle: Road to Gehenna شامل چهار اپیزود بوده و Croteam وعده داده که این بسته الحاقی دارای پیشرفته‌ترین و چالش‌برانگیزترین پازل‌هایی خواهد بود که این بازی تا به حال به خود دیده است.

 

آقای Tom Jubert، یکی از نویسندگان The Talos Principle در کنفرانسی مطبوعاتی اذعان داشته: «ما می‌خواستیم باری دیگر به سراغ دنیای The Talos Principle برویم و شخصیت‌های جدیدی به همراه دنیایی جدید با تاریخ و فرهنگ خاص خود ارایه دهیم. ما با ]ساخت[ بسته الحاقی Road to Gehenna داستانی کاملا جدید که هم سفر شخصیت اصلی بازی را بسط و شرح داده و هم شاخه‌ای جدید از آن است را خلق کرده‌ایم».

 

The Talos Principle: Road to Gehenna قرار است بهار امسال در شبکه Steam عرضه شود.

 

تصاویر:

 src=https://www.bazicenter.com/files/talos1.jpg style=

 

 src=https://www.bazicenter.com/files/talos2.jpg></p><p><a class=om-news-src href=http://www.dsogaming.com/news/the-talos-principle-road-to-gehenna-announced-coming-to-the-pc-this-spring/ >منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=مسعود1394-01-05

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا