اخبار بازی

بسته الحاقی بعدی R6S با نام Operation Dust Line معرفی شد

همانطور که قبلاً « UBISOFT » وعده داده بود دومین بسته الحاقی عنوان « Tom Clancy's Rainbow Six Siege » در بهار 2016 معرفی شد.

در ادامه با ما در « بازی سنتر » همراه باشید.

 

نقشه زمانی محتوای R6S بازه زمانی دومین بسته الحاقی را در بهار 2016 اعلام کرده بود اما زمان دقیق عرضه و یا اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نبود.

چندی پیش UBISOFT به بهانه مرحله فینال دوره اول از لیگ حرفه‌ای مسابقات ESL این بازی، در توئیتی اعلام کرد که در طی این مسابقات این بسته الحاقی را به طور کامل معرفی خواهد نمود.

حالا در طی ساعات گذشته طی توئیتی دیگر، اسم و تم اصلی این بسته الحاقی به طور مختصر معرفی شد.

نام این بسته « Operation Dust Line » بوده و با توجه به عکس رونمایی بازی و زمینه آن باید انتظار محیطی پر از شن و ماسه و داغ و بر خلاف  محیط یخی و قطب شمالی بسته الحاقی قبلی باشیم.

نیروهایی که در این DLC معرفی خواهند شد از نیروهای دلتا فورس آمریکایی بوده و طبق شایعات باید منتظر یک شخصیت مرد با قابلیت باز کردن یک سپر کوچک در جلوی Rifle خود برای جلوگیری از هدشات شدن باشیم و شخصیت زن قابل بازی هم احتمالاً توانایی نصب کردن دوربین‌هایی درون نقشه برای شناسایی دشمنان را خواهد داشت.

بر عکس DLC اول که تا قبل از انتشار هم عکس‌های شخصیت‌ها و هم تم نقشه بازی لو رفته بود اما این بار هیچ اطلاعات تایید شده‌ای وجود ندارد.

رونمایی از بسته الحاقی دوم در کانال « Twitch » بازی و در حین مرحله فینال خواهد بود و انتظار می رود که طی یکی دو هفته جاری این بسته برای افراد دارای Season Pass در دسترس باشد و پس از یک هفته با پرداخت 25000 واحد پولی درون بازی به ازای هر شخصیت در اختیار عموم قرار بگیرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا