اخبار بازی

بزرگ‌ترین مسابقات بازی‌های ویدیویی در ایران آغاز شد

صبح امروز ششم شهریور ماه چهارمین دوره از لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران با حضور صدها علاقه‌مند به بازی‌های رایانه‌ای آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، چهارمین دوره از لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران با استقبال پرشور دختران، پسران و خانواده‌ها آغاز شد و تا شانزدهم شهریور ماه در برج میلاد تهران ادامه خواهد داشت. در این دوره از لیگ هیچ محدودیت سنی برای بازیکنان در نظر گرفته نشده و بانوان نیز امکان شرکت در تمام رشته‌ها را داشتند.
چهارمین دوره از لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران در رشته‌های FIFA18، PES 2018، Clash Royal، کوئیز آو کینگز و پسرخوانده برگزار شده و طی روزهای آینده هزاران نفر در این رشته‌ها به رقابت خواهند پرداخت تا قهرمان هر کدام از این رشته‌ها مشخص شوند.

همچنین علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی می‌توانند با حضور در محل برگزاری چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای، تمام مسابقات را از نزدیک دنبال کنند و از سرگرمی‌های جانبی در نظر گرفته شده برای این رویداد استفاده کنند.
سال گذشته نزدیک به 7000 نفر در لیگ بازی‌های رایانه‌ای شرکت کردند که تعداد شرکت‌کنندگان در چهارمین دوره از مسابقات افزایش قابل توجهی داشته است.
علاقه‌مندان برای بازدید از چهارمین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران می‌توانند هر روز از ساعت ۹ الی ۲۲ در محل سوله‌های نمایشگاهی برج میلاد تهران حضور بهم رسانند. فینال این مسابقات روز ۱۶ شهریور ماه برگزار می‌شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا