اخبار بازی

برگزاری کارگاه های ویژه بازی سازی در نمایشگاه بازی های رایانه ای مشهد

کارگاه های تخصصی بازی سازی ویژه تولید کنندگان بازی و فعالان این عرصه در دومین نمایشگاه استانی بازی های رایانه ای مشهد برگزار می شود.

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، کارگاه های انستیتو ملی بازی سازی روزهای پنجشنبه -2شهریور- و جمعه -3شهریور- با حضور اساتید مجرب در نمایشگاه مشهد برای علاقه مندان برگزار می شود.

کارگاه انستیتو ملی بازی سازی در روز پنجشنبه در قالب بخش های آناتومی ساخت بازی (چطور می شود اصولی بازی ساخت؟)با حضوراستاد سیدمهدی دانشور از ساعت 17 تا 18 ، پول در آوردن از راه بازی سازی با حضور استادسید طه رسولی از ساعت 18تا19 و معرفی UDK: کاربردها، ویژگی ها، نقاط قوت و ضعف با حضور استاد سید مهدی دانشوراز ساعت 19 تا 20در این نمایشگاه برگزار می شود.

همچنین دومین کارگاه انستیتو ملی بازی سازی روز جمعه در قالب کارگاه های ساخت بازی با Sandbox کرای انجین (IGI با گرافیک کرایسیس!) با حضور استاد علی رافتی از ساعت 17 تا 18،روایت قصه در بازی و شیوه ی تولید ایرانی با حضور استاد متین ایزدی از ساعت 18 تا 19 و ماد چیست و آیا ساخت ماد فایده ای دارد؟ با حضور استاد علی رافتی از ساعت 19 تا 20 برای علاقه مندان برگزار می شود.

دومین نمایشگاه استانی بازی های رایانه ای در فضایی بالغ بر 3هزار و پانصد متر مربع، اول تا چهارم  شهریور ماه از ساعت 10 صبح الی 21 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برپاست.

بنیاد ملی بازی های رایانه ای تا کنون دو نمایشگاه استانی در مازندران و خراسان رضوی برپا کرده و برگزاری این رویداد را در دیگر نقاط مختلف کشور در برنامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا