اخبار بازی

برگزاری کارگاه های آموزشی بین المللی در نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران

کارگاه های آموزشی بین المللی در نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران برگزار می شود.

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، کارگاه های بین المللی آموزشی در زمینه بازی های رایانه ای در دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران در ایام برپایی این رویداد فرهنگی هنری برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، در این کارگاه های آموزشی آخرین قالب تجارت بازی های آنلاین و شرایط تجارت بازی های موبایل را استادان عرصه بین المللی بازی های رایانه ای با حضور بازی سازان و فعالان این عرصه بررسی می کنند.

"کن ایسکان " (can iscan) کارشناس و تحلیل کننده بازی از ایتالیا، دکتر "ای یان مین" (ianmin) استاد دانشگاه کنگجو (KONGJU) و دکتر مارک لی ( MARK LEE ) مدیر ارشد بخش بازی های دیجیتال از کره جنوبی این کارگاه های آموزشی را در ایام برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهند کرد.

علاقه مندان به بازی های رایانه ای می توانند در ایام برگزاری نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران با حضور در مصلای امام خمینی (ره) در این کارگاه ها حضور یابند.

نخستین دوره بازی های رایانه ای تهران اردیبهشت ماه سال گذشته در برج میلاد تهران برگزار شد و با توجه به استقبال گسترده علاقه مندان به بازی های رایانه ای و به منظور تسهیل حضور علاقه مندان به این عرصه،  دومین دوره این نمایشگاه در فضایی بالغ بر سه و نیم برابر مساحت دوره گذشته به مساحت 18 هزار متر مربع در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

ترویج نظام ملی رده بندی سنی بازیهای رایانه ای ESRA، نمایش توانمندیهای متخصصان و هنرمندان ایرانی، توسعه همکاری‌های بین‌المللی به ویژه با کشورهای اسلامی در زمینه صنعت بازی‌های رایانه‌ای، ارتقای سطح دانش فنی و تامین امکانات و تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تولید در کشور و معرفی ایران به عنوان قلب بازی سازی منطقه از اهداف برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران محسوب می شود.

دومین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران ۶ تا ۱۰ تیرماه امسال در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا