اخبار بازی

بروزرسانی جدید Xbox One برای اعضای پیش نمایش شامل ایموجی‌هاست

شکلک‌های ایموجی در اکثر شبکه‌های اجتماعی هستند و بزودی در اختیار دارندگان کنسول Xbox One نیز قرار خواهند گرفت. بروزرسانی جدیدی که برای اعضای پیش‌نمایش ارائه شده شامل پشتیبانی از این شکلک‌هاست.

آقای Major Nelson در حساب رسمی خود در توییتر، تصویری از این قابلیت را به اشتراک گذاشته است. او ضمن اشتراک این تصویر اعلام کرده:" این بروزرسانی قابلیت پشتیبانی صفحه‌کلید از ایموجی‌ها را اضافه می‌کند. برای دسترسی، کلید LT را دوبار فشار دهید و همزمان کلید A را نگه دارید."

شما قادر به مشاهده‌ی این شکلک‌ها از طریق صفحه کلید مجازی نیز خواهید بود. ویدئوی کوتاهی که از این قابلیت منتشر شده، تصاویر زیادی را برای استفاده به نمایش می‌گذارد. از جمله‌ی این ایموجی‌ها می‌توان به صورت‌های خندان، موز، قلب، حالت‌های انگشت، صورت‌های حیوانات و … اشاره کرد.

قابلیت افزوده‌ شده‌ی دیگر این بروزرسانی، کلاب [Club]‌ها هستند. شما می‌توانید کلاب مورد نظر خود را در هر موضوع دلخواهی راه‌اندازی کنید، البته امکان ایجاد دو کلاب با یک نام مشابه وجود نخواهد داشت.

همچنین بخش جدول امتیازبندی بازی‌ها نیز بروزرسانی جدیدی دریافت کرده است. دسترسی به این جدول سریعتر از قبل شده و هر ماه نیز ریست خواهد شد. این مورد باعث خواهد شد تا بازیکنان برای رقابت، هر ماه تلاش کنند و دیگر فردی برای همیشه در صدر جدول نخواهد ماند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا