اخبار بازی

برنامه ویژه یکی از هنرمندان Metal Gear Solid به مناسبت سالگرد این بازی

Yoji Shinkawa، یکی از هنرمندانی که مدت زیادی است در کنار سری بازی های Metal Gear Solid حضور داشته، این بار نیز یکی دیگر از طراحی های هنری خودش را منتشر کرده است و راجع به آن ابراز داشته که در آینده به یکی از مشخصه های توصیفی این عنوان در طول تاریخ تبدیل خواهد شد.

علاوه بر این در صفحه رسمی بازی در فیس بوک، به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد سری بازی های Metal Gear Solid وعده داده شده که این هنرمند در حال تدارک یک سورپرایز ویژه برای هواداران می باشد. البته دقیقا مشخص نیست این سورپرایز چه خواهد بود، ولی این طور که اعلام شده، به دنبال پاسخگویی به برخی سوالات منتشر می شود، بنابراین احتمال دارد که به زودی شاهد یک مصاحبه جدید، مشخصات ویدئویی و یا حتی یک گزارش زنده از پروژه ای که در حال توسعه آن می باشند، باشیم.

 src=https://upcity.ir/images/46573318936543511317.jpg /></p><p><a class=om-news-src href=http://www.vg247.com/2013/01/17/metal-gear-solid-artist-planning-surprise-for-franchise-anniversary/ >منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=حامد قبادیان1391-10-28

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا