اخبار بازی

برنامه‌ی Xbox One Preview به‌روزرسانی شد

شرکت مایکروسافت در حال اعمال تغییرات اساسی به برنامه‌ی Xbox One Preview است. گذشته از اضافه شدن ویژگی‌های جدید به این برنامه، نام آن نیز به Xbox Insider تغییر یافته است.

Major Nelson از مایکروسافت ضمن اعلام این خبر، جزئیات بیشتری از آن را در وب‌سایت رسمی‌اش به اشتراک گذاشت. این تغییر نام بدین منظور صورت گرفته که بازتابی برای ارائه‌ی فرصت‌های بیشتر از سوی مایکروسافت جهت دریافت بازخورد باشد.

پیشخوان برنامه‌ی Xbox Insider نیز از نو طراحی شده و در کنار آن شاهد افزوده شدن ویژگی‌های جدیدی نیز هستیم. Major Nelson برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های جدید را فهرست کرده که بدین شرح است:

  • نامی جدید – Xbox Insider Hub
  • اعمال تغییرات برای ارائه‌ی اعلانیه‌های مرتبط ، ماموریت‌ها و فرصت دریافت محتوای Insider‌ی بیشتر و همچنین دسترسی آسان‌تر به بازی‌ها و برنامه‌ها
  • رابط کاربری جدید که از طرح New Xbox One Experience الهام گرفته شده و باعث آسان‌تر شدن یافتن اطلاعات صحیح و ارائه‌ی بازخوردهای قوی‌تر و بهتر شده است.
  • بخش سوابق حساب کاربری Xbox Insider شما به مرکز انتقال یافته
  • پشتیبانی از ثبت بازخوردها از یک کنسول توسط چند کاربر مختلف

نکته‌ی حائز اهمیت دیگر این است که به زودی برنامه‌ی Xbox Insider در دسترس تمام کاربران کنسول‌های Xbox  قرار خواهد گرفت. با این حال، هنوز به‌روز‌رسانی‌های سیستم مختص اعضای پیش‌نمایش خواهد بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا