اخبار بازی

برای تماشای مسابقات Street Fighter V در Evo آماده شوید

شبکه برنامه‌های تفریحی و ورزشی ESPN که اخیرا مسابقات «Heroes of the Storm» را پوشش و نمایش داده است، قرار است که برای اولین بار، مسابقات «Street Fighter V» را به زودی نمایش دهد. مسابقات قهرمان جهانی «Street Fighter V»، به زودی در Evo امسال برگزار خواهد شد که شرکت کنندگان و قهرمان این مسابقات، به صورت پخش زنده در سرویس استریم آنلاین ESPN2 و WatchESPN در دید عموم علاقمندان قرار خواهند گرفت. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

طی مصاحبه‌ای که با ESPN صورت گرفته، مسابقات قهرمان جهانی را "بی نظیر و با محبوبیت عمومی" توصیف کرده است. برای مسابقات «Street Fighter V» در Evo امسال، داوطلبان و شرکت کنندگان بسیار زیادی که تنها در چهار روز مشخص شدند، شرکت خواهند کرد که بی سابقه بوده است. 
آقای John Lasker [یکی از معاونین ESPN] در مورد این مسابقات گفت: «مسابقات قهرمان جهانی Street Fighter V، یکی از جذاب‌ترین و دیدنی‌ترین مسابقات فینال Evo خواهد بود. ما همیشه در حال بررسی راه‌هایی برای خدمت کردن به مخاطبان در حال رشد و پرشور بازی‌های راقابتی بوده و منتظر ارائه این رویداد به هواداران آن هستیم.»

رویداد و مسابقات Evo از پانزدهم جولای تا هفدهم این ماه که مصادف است با بیست و پنجم تیرماه تا بیست و هفتم این ماه، در لاس وگاس برگزار خواهد شد. به غیز از «Street Fighter V»، بازی‌های «Super Smash Bros. Melee» و «Mortal Kombat X» نیز در Evo خواهند بود.

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا