اخبار بازی

برای تجربه کردن Watch Dogs و AC IV: Black Flags نیاز به اتصال دائمی دارید

چند وقت پیش یکی از اعضای مایکروسافت یعنی آقای Alan Orth در صحبت‌هایی که انجام داد به این موضوع اشاره کرد که برای اجرای بازی در کنسول بعدی مایکروسافت، نیازمند به اتصال همیشگی خواهید بود. به‌نظر می‌رسد که این شایعه در حال گسترش است. زیرا در همین راستا سایت Kotaku در یک اقدام عجیب، اعلام کرد که بازیکنان برای این که بتوانند عناوین Assassin's Creed IV: Black Flags و Watch Dogs را تجربه کنند، نیازمند به اتصال همیشگی به اینترنت خواهند بود.
یکی از نویسندگان سایت Kotaku در صفحه توئـیتر خود نوشته‌است: "AC 4 و Watch Dogs شایعه اتصال همیشگی به اینترنت را یدک می‌کشند. Watch Dogs را می‌بایست به همین شکل خریداری کنید و همین‌طور این احتمال بسیار وجود دارد که AC IV نیازمند به اتصال دائمی خواهد بود."
گفتنی است که همواره سایت Kotaku معمولاً شایعاتی منتشر می‌کند که اغلب بعد از مدتی این شایعات به حقیقت می‌پیوندند اما ماجرا جالب‌تر می‌گردد که این دو بازی برای عرضه در نسل بعدی تائید شده است و این قضیه بیانگر این است که کنسول‌های نسل بعد از قابلیت اتصال همیشگی به اینترنت بهره خواهند برد.
با این حساب باید در آینده منتظر صحبت‌های Ubisoft در این باره بود و به احتمال زیاد ممکن است اطلاعات بیشتری از این دو بازی در E3 2013 منتشر شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا