اخبار بازی

برای تجربه بتای Hitman باید به اینترنت متصل باشید، نگران نباشید محصول نهایی بدین شکل نخواهد بود

 درحالی که نسخه بتای عنوان «Hitman» آخر همین هفته شروع به کار خواهد کرد، شرکت توسعه‌دهنده اعلام کرده‌است که کاربران برای تجربه بتای بازی نیازمند اینترنت ثابتی خواهند بود، اما نگران نباشید; چراکه مامور 47 برای ترور‌ها و به قتل رساندن هدف‌های خود در محصول نهایی نیاز به متصل بودن به شبکه اینترنت را ندارد و در این بین شرکت ناشر بازی یعنی «Square Enix» نیز این مهم را تایید کرده‌است و اظهار داشته‌است که شما در بازی اصلی مجبور نخواهید بود تا بصورت مداوم به اینترنت متصل باشید. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه باشید.

 

«Square Enix» همچنین در بیانیه‌ای به «VideoGamer» اعلام داشته‌است که بعد از دانلود کامل محصول نهایی در ماه مارچ شما می‌توانید به‌صورت آفلاین به تجربه بازی بپردازید و از آن نهایت لذت را ببرید.

 

«بله، شما می‌توانید بازی را بعد از اینکه دانلود کردید به‌صورت کاملا آفلاین به اجرا در آورید. اما در این بین بعضی عناصر زنده و ویژگی‌های آنلاین نیز وجود دارد که نیازمند اتصال به اینترنت هستند»

 

در حالی که قسمت اول بازی در تاریخ یازدهم مارچ ( بیست‌ویکم اسفندماه) به منظور عرضه بر روی پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One به معرض انتشار می‌رسد، دارندگان PS4 اولین کسانی هستند که می‌توانند در دوازدهم فبریه (فردا) مرحله ابتدایی بازی را تجربه کنند و بعد از آن‌ها کاربران کامپیوتر‌های خانگی نیز می‌توانند چند روز بعد یعنی در تاریخ نوزدهم فبریه (سی بهمن ماه) از تجربه بتای بازی لذت ببرند، اما متاسفانه کاربران Xbox One تا عرضه محصول نهایی قادر به تجربه بازی نخواهند بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا