اخبار بازی

بخش Team Deathmatch بازی Diablo 3 کنسل شد

کمپانی بزرگ Blizzard مدت زمان زیادی است که بر روی بخش team deathmatch عنوان Diablo 3 مشغول به کار است. و از آن جایی که این بخش در دست تولید است، سازندگان آن اظهار داشته اند که این بخش چیزی نیست که آن ها خواستار آن هستند و در همین راستا، آن ها ساخت این بخش را متوقف و برنامه های مبنی بر عرضه آن را نیز کنسل کرده اند.

 

یکی از دلایلی که Blizzard در بلاگ رسمی خود عنوان کرد، نبود عمق کافی در بخش team deathmatch که آن ها مشغول ساخت آن بودند، بود.

 

در این اعلامیه آمده است: " به سادگی به مبارزه با یکدیگر پرداختن بدون هیچ هدف و بدون هیچ انتخابی، به سرعت نسبتا قدیمی می‌شود. ما افراد زیادی را برای امتحان کردن بخش Team Deathmatch به این کمپانی دعوت کردیم و در حالی که عده ای این بخش را سرگرم کننده دیدند اما بیشتر آن ها آن چیزی را که خواستار بازی کردن آن برای ساعت ها باشند، احساس نکردند."

 

آن ها پس از توازن میان مسائل مربوط به کلاس های بازی گفتند: " در یک بخش تصادفی Player Vs. Player، چیزی معادل با WoW Battleground عالی خواهد بود، اما بخش Team Deathmatch بیش از حد هاردکورتر به نظر می‌رسد، و تمرکزی که بر روی توازن میان کلاس ها خواهد گذاشت، به طریقی خواهد بود که ما آن را برای تمام بخش های بازی مناسب ندیدیم."

 

با توجه به این موضوع، کمپانی Blizzard تصمیم به جایگزینی برای این بخش گرفته است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا