اخبار بازی

بخش داستانی SFV و شخصیت Ibuki در هفته آخر جون منتشر خواهند شد

جدیدترین آپدیت «کپکام» در مورد وضعیت «استریت فایتر ۵» از عرضه شخصیت «Ibuki» همراه با بخش داستانی این عنوان در هفته آخر جون خبر می‌دهد. شخصیت «Ibuki» پیش از این قرار بود در ماه می عرضه شود اما «کپکام» تصمیم گرفته تا برای بهبود این شخصیت، عرضه‌اش را یک ماه به تعویق بی‌اندازد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

«کپکام» در مورد این تاخیر سخنان زیر را به هواداران گفت.

«ما از هواداران خود در سراسر دنیا عذرخواهی می‌کنیم که زودتر این تغییر برنامه را اعلام نکردیم. با وجود اینکه ما برنامه داشتیم «Ibuki» را در هفته‌ای که گذشت عرضه کنیم، اما مشخص است که ما باید این تغییر برنامه خود را زودتر به هواداران اعلام می‌کردیم.

از این به بعد در صورت ایجاد تغییر در برنامه‌ها ما خیلی شفاف‌تر عمل می‌کنیم تا هواداران بدانند چه انتظاری (می‌توانند از ما) داشته باشند.»

 

«کپکام» همچنین در مورد بیرون روندگان از بازی و مشکل موجود در بخش آنلاین «استریت فایتر ۵» به دلیل این قشر از بازیکنان صحبت کرد. به گفته «کپکام» پس از قرارگیری سیستم جدید در بخش آنلاین، تعداد این افراد حدود ۶۰٪ کاهش داشته است. هرچند «کپکام» اعتراف می‌کند که این راه‌ حل هنوز جای کار بیشتری داشته و در ادامه راه‌های بیشتری برای مقابله با این مشکل در بازی قرار خواهد داد.

 

«استریت فایتر ۵» هم اکنون برای دارندگان PS4 و رایانه‌های شخصی قابل دسترسی است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا