اخبار بازی

بخش داستانی Call of Duty Modern Warfare Remastered هم‌اکنون برای PS4 در دسترس است

برای کسانی که نسخه‌ی Legacy Edition بازی Call of Duty: Infinite Warfare را برای کنسول Playstation 4 پیش خرید کرده‌اند یک جایزه‌ی ویژه در نظر گرفته شده است؛ آن‌ها می‌توانند هم‌اکنون پیش از عرضه‌ی رسمی این بازی، به بخش داستانی تک نفره‌ی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Call of Duty Modern Warfare دسترسی داشته باشند. بر اساس گزارشات قبلی، حجم دانلود این نسخه 39.18 گیگابایت است.

کسانی که این بازی را از طریق فروشگاه Playstation خرید کرده‌اند، این بازی به منوی "Library" حساب کاربری آن‌ها افزوده شده است. کسانی که از طریق خرده‌فروشی‌ها این نسخه را پیش خرید کرده‌اند نیز یک کد به آن‌ها داده می‌شود که می‌توانند بخش داستانی را تجربه کنند. شایان ذکر است که این دسترسی زودهنگام تنها تا تاریخ پنج شنبه 13 آبان ماه [3 نوامبر میلادی] امکان پذیر خواهد بود و پس از آن برای تجربه‌ی Call of Duty Modern Warfare Remastered باید دیسک بازی Call of Duty Infinite Warfare را درون کنسول خود قرار دهید. کسانی که نسخه‌ی دیجیتالی این بازی را خریداری کرده‌اند تنها باید فایل‌های باقی مانده را دانلود کنند.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare به همراه Call of Duty Modern Warfare Remastered به صورت همزمان در روز جمعه 14 آبان ماه [4 نوامبر میلادی] برای پلتفرم‌های PC، Playstation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد.  

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا