اخبار بازی

بخش استرالیای EB Games، کنسول PS4 Slim را با کمترین قیمت عرضه می‌کند

بخش استرالیای خرده فروشی EB Games، در یک اقدام تازه، کنسول PS4 Slim را با کمترین قیمت ممکن تا انتهای این ماه [میلادی] به فروش می‌رساند.

خبر این تخفیف از طریق انتشار پستی در صفحه‌ی فیسبوک این خرده فروشی اعلام شده که بدین شرح است:" کمترین قیمت فروش مدل 500 گیگابایتی جدید کنسول PS4 [PS4 Slim] را از دست ندهید، که حاوی یک بازی بزرگ نیز می‌باشد! این تخفیف تا یک شنبه 9 آبان ماه[30 اکتبر میلادی] ادامه خواهد داشت."

اگر سری به وب‌سایت بخش استرالیای EB Games بزنید، شاهد باندل عرضه‌ی شده‌ی PS4 Slim تنها با قیمت 349 $AUD خواهید بود. این ارزان ترین باندل عرضه‌ شده‌ی این کنسول است.

لازم به ذکر است که بازی درون این باندل را می‌توانید به اختیار خود از بین دو بازی محبوب Fallout 4 و DOOM انتخاب کنید. هر دو بازی با تحسین منتقدین و بازیکنان مواجه شدند و به نظر می‌رسد انتخاب سختی پیش روی شما خواهد بود.

این احتمال وجود دارد که هدف از این تخفیف قابل توجه، اتمام موجودی انبار فعلی بخش استرالیای EB Games تا روز پنج شنبه 20 آبان ماه [10 نوامبر میلادی] باشد؛ چرا که آن زمان کنسول میان نسلی PS4 Pro وارد بازار خواهد شد و عدم تمایل زیاد هواداران Playstation به کنسول PS4 Slim نیز می‌تواند همین مورد باشد.

در خبری مشابه، شما می‌توانید هدست واقعیت مجازی PlayStation VR را تنها با قیمت 549.95 $AUD سفارش دهید. البته این دستگاه تا ماه دسامبر میلادی به دست شما نخواهد رسید، چرا که کسانی که این هدست را پیش خرید کرده اند در اولویت هستند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا