اخبار بازی

بتسدا و بررسی وضعیت مادهای Fallout 4 برای عرضه بر روی نسخه PS4

مدتی از آخرین باری که شرکت «بتسدا» در مورد عرضه ماد‌های «فالوت ۴» برای نسخه PS4 این عنوان چیزی گفت می‌گذرد و به نظر می‌آید هنوز باید برای رسیدن به این مهم کمی صبر کنیم. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

قابلیت اینکه بازیکنان کنسولی عنوان «فالوت ۴» بتوانند همانند بازیکنان نسخه PC، از مادها استفاده کرده و لذت ببرند، یکی از بزرگترین ویژگی‌های این عنوان بوده است.

 

با وجود آنکه این سرویس بیش از ۲ ماه است با موفقیت بر روی پلتفرم Xbox One آمده، دارندگان PS4 هنوز از این سرویس بی‌بهره هستند. «بتسدا» پیش‌تر به محدودیت‌های بزرگی که برای عرضه این ویژگی از جانب سونی و PS4 با آن‌ها روبرو شده اشاره کرده بود، هرچند مدتی از آن صحبت‌های «بتسدا» نیز می‌گذرد.

 

تعدادی از این مشکلات که «بتسدا» پیش‌تر به آن‌ها اشاره کرده بود شامل محدودیت حجم فایل به ۹۰۰ مگابایت، عدم سازگاری صدای ماد‌ها با سیستم عامل کنسول و مشکلات دیگری به هنگام استفاده از تکسچر‌های نسخه PC، موردی که اکثر ماد‌ها از آن استفاده می‌کنند.

 

پس از آن، «بتسدا» بتای از ماد‌ها برای نسخه PS4 منتشر نکرده و حتی سخن خاصی هم از آن‌ها نگفته بود، البته تا قبل از این هفته. این ناشر طی توییتی اعلام کرده که این پروسه «همچنان در حال بررسی» بوده و آن‌ها به همکاری خود با «سونی» ادامه می‌دهند تا موانع فوق‌الذکر را برطرف کنند. در ادامه می‌توانید متن این توییت را مطالعه کنید.

 

«ما با همکاری «سونی» مشغول کار بر روی حمایت از ماد‌های «فالوت ۴» برای نسخه PS4 هستیم. این پروسه همچنان در حال بررسی است. به محض آنکه جزییات بیشتری فهمیدیم، آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.»

 

در چند روز گذشته «پیت هینز» از «بتسدا» در مورد تاخیر احتمالی حمایت نسخه PS4 «فالوت ۴» از ماد‌ها وارد صحبت شده است. با وجود آنکه او اطلاعات زیادی منتشر نکرد، اما به نظر می‌آید که وی نتوانست زیاد وارد جزییات شود. «پیت هینز» معمولا با در میان گذاشتن اطلاعات با هواداران مشکلی ندارد، ولی ظاهرا این موضوع مشکلش جدی‌تر از آن است که به نظر می‌آید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا