اخبار بازی

بتزدا: اگر فکر می‌کنید Skyrim Remastered گران است؛ نخرید!

 

معمولا عناوین ریمستر شده چون دوباره عرضه شده‌اند قیمت کمتری نسبت به دیگر آثار دارند. اما کمپانی «بتزدا»، قیمت نسخه کنسولی «اسکایریم ریمستر» را 60$ اعلام کرد. برای یافتن دلیل این امر با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

آقای «Pete Hines» از بتزدا، دیروز طی توئیتی گفت:

 

«بازی کامل همراه با تمام بسته‌های الحاقی و پشتیبانی از مادها، در کنار به‌روز رسانی گرافیک بازی برای کنسول‌ها در راه هستند. اگر این موارد را نمی‌خواهید، می‌توانید بازی را نخرید.»

 

با این تفاسیر دارنگان کنسول‌های اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 باید برای اسکایریم ریمستر هزینه کامل را پرداخت کنند، حتی اگر نسخه نسل قبلی را داشته باشند.

اما کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی، کمی خوش‌شانس‌تر خواهند بود زیرا برای ارتقا به نسخه‌ی ریمستر لازم نیست هزینه‌ای پرداخت کنند. نسخه‌ پی‌سی برخی از ویژگی‌ها را همراه ندارد، ولی مطمئنا این بهتر از پرداخت دوباره 60$ برای عنوانی است که 5 سال از انتشار آن می‌گذرد!

اسکایریم ریمستر در روز جمعه هفتم آبان ماه سال جاری برای سه پلتفرم اصلی منتشر خواهد شد. اگر این عنوان را از دست داده‌اید، فرصت خوبی برای تجربه آن فراهم شده است. هرچند لازم است کسانی که اسکایریم را بازی کرده‌اند هم بدانند که به زودی شاهد عرضه نسخه بعدی سری نخواهیم بود. در این صورت خرید این عنوان چندان غیر منطقی نیست.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا