اخبار بازی

بتای عنوان Rainbow Six Siege به تاخیر افتاد

در حالی که روز گذشته (25 نوامبر) قرار مبنی بر این بود که نسخه بتای عنوان «Rainbow Six Siege» در دسترس کاربران پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC قرار گیرد، تا گیمر‌ها بتوانند به واسطه آن به تجربه فاز دوم این نسخه بپردازند، شرکت «یوبیسافت» طی ارسال پستی در انجمن رسمی خود از به تاخیر افتادن زمان شروع بتای بازی و به عقب انداختن زمان عرضه آن به دلیل بروز برخی مشکلات فنی خبر ‌می‌دهد. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه باشید.

 

به‌دنبال بروز این مشکلات «یوبیسافت» طی بیانه‌ای اعلام داشته‌است که به دلیل مشکلات به‌وجود آمده در سیستم «matchmaking» بازی و همینطور مشکلات سرور‌های آن در پلتفرم‌های مختلف، مجبور به تاخیر انداختن این نسخه شده‌است.

 

«ما در حال حاضر با مشکلاتی پیرامون زمان سیستم «matchmaking» بازی و قطعی سرور‌ها در تمام پلتفرم‌ها دست و پنجه نرم می‌کنیم، و به همین دلیل ما تصمیم گرفته‌ایم که زمان در دسترس قرار گفتن نسخه بتای بازی را به تعویق بیندازیم. ما از شما بابت بروز این مشکلات و چه‌بسا به تاخیر افتادن این نسخه معذرت می‌خواهیم و در همین حین به شما اطمینان خواهیم‌داد که رفع کردن این مشکلات و حل آنها در سریعترین زمان ممکن جزو اولویت‌های اصلی ما به‌شمار می‌رود. ما همچنین در حالی که به بهبود مراحل توسعه بازی می‌پردازیم، شما را نیز از آخرین اخبار حول بازی با خبر خواهیم‌ساخت.»

 

با این‌حال نسخه بتای عنوان «Rainbow Six Siege» قرار بود با دارا بودن; سه نقشه، 14 اپراتور و سه مُد قابل بازی منتشر شود. همچنین شما می‌توانید مجموع تمام چیز‌هایی که باید در نسخه بتای بازی انتظار آنها را داشته‌باشید را در قالب تصویری اینفوگرافیک مشاهده نمایید:

 

 src=https://8pic.ir/images/eponrj2ertmtiqeayonm.jpg /></p><p dir=RTL> </p><p dir=RTL>این موضوع در حالی است که قرار است نسخه نهایی «<span dir=LTR>Rainbow Six Siege</span>» تا چند روز آینده (یک دسامبر) در سراسر جهان در معرض انتشار و نسخه بتای آن طی بازه‌زمانی 25 نوامبر تا 29 نوامبر در دسترس کاربران قرار گیرد، اما با بروز مشکلات جدید به‌نظر می‌رسد این برنامه‌ریزی شامل تغییراتی شود، اما نگران نباشید چرا که این تغییرات فقط شامل نسخه بتای بازی خواهد‌شد. این اتفاق در حالی رخ داده‌است که در برگزاری فاز اول نسخه بتای بازی «یوبیسافت» طی دفعاتی این نسخه را به تمدید می‌رساند اما حال حتی مشخص نیست قرار است اصلا فاز دوم بتای بازی برگزار شود یا نه.!</p><p dir=RTL> </p><p dir=RTL>نظر شما در این مورد چیست ؟</p><p><a class=om-news-src href=http://www.gamespot.com/articles/rainbow-six-siege-open-beta-delayed/1100-6432606/ >منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=مهدی کاظمی1394-09-05

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا