اخبار بازی

با Xbox One خود زبان انگلیسی بیاموزید!

شرکت آموزش زبان «Rosetta Stone» آخرین محصول آموزشی خود را منتشر کرد. این بار این شرکت به سراغ کنسول Xbox One آمده است تا از طریق آن زبان انگلیسی را به شما آموزش دهد. با ادامه خبر با سایت بازی‌سنتر همراه شوید.

نرم‌افزار «Discover Languages» جدید ترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی و اسپانیایی شرکت «Rosetta Stone» که به صورت رایگان برای کنسول Xbox One منتشر شده است. این نرم افزار با هدف آموزش زبان انگلیسی و اسپانیایی با ساده ترین روش دسترسی، به شما این اجازه را خواهد داد تا از روی کاناپه خود به آموزش زبان بپردازید.

اما این نرم افزار چگونه کار می‌کند؟
شرکت «Rosetta Stone» آن را «شبیه ساز همه‌جانبه» می‌نامد. در واقع با استفاده از این نرم‌افزار شما به مکان‌های مختلف سفر خواهید کرد و با شخصیت‌هایی که در این مکان‌ها حضور دارند، به صحبت خواهید پرداخت. این کار باعث می‌شود شما احساس کنید با یک دنیای واقعی در حال تعامل هستید و اگر هم دچار اشتباهی شوید باعث شرمساری شما نخواهد شد.

علاوه بر این نرم‌افزار «Discover Languages» دارای راهنمایی‌های فرهنگی کشور های مختلف، کتاب‌های مکالمه و بازی‌هایی است که به شما کمک خواهد کرد تا مهارت خود را در زبان انگلیسی افزایش دهید.

 

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا