اخبار بازی

با Beyond: Two Souls به یک سفر بین المللی بروید

آمریکا، جایی که دیوید کیج بنیان گذار استودیوی Quantic Dream در آن دست به تولید بازی های خلاقانه ای همچون Heavy Rain و Indigo Prophecy زده است. او اکنون دوباره برای ساخت عنوان بعدی خود به آمریکا بازگشته است. حال سوالی که مطرح می شود این است که آمریکا برای او چه جذابیتی دارد؟

او در پاسخ می گوید:

" به نظرم آمریکا یک کشور جالب است، این کشور جایی است که افسانه های نسل حاضر در آن شکل گرفته و روایت می شوند. "

او در ادامه اعلام می کند که Beyond نسبت به عناوین قبلی اش بسیار وسیع تر و بزرگتر خواهد بود.

او می گوید:

Beyond " به احتمال زیاد نسبت به Heavy Rain  یک عنوان بین المللی تر خواهد بود. داستان Heavy Rain  در فیلادلفیا دنبال می شد در حالی که داستان Beyond در سراسر جهان شکل می گیرد . با این که داستان بازی در آمریکا رخ می دهد، شما در نقاط مختلف و متفاوتی به ماجراجویی خواهید پرداخت. شما مسافرت های زیادی خواهید کرد، در واقع  این بازی سفری خواهد بود، که شما آن را هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ احساسی ، می توانید تجربه کنید. "

وقتی از وی پرسیده شد  که چرا در ساخت Beyond ازیک موتور جدید استفاده می کنند در حالی که می توانستند به راحتی از موتور قبلی شان  که در Heavy Rain بکار رفته بود استفاده کنند، Cage در پاسخ  می گوید چون او به عبارتی یک دیوانه است!

او ابراز داشت:

" ما انسان های دیوانه ای هستیم. ما این کار را برای پول یا شهرت انجام ندادیم. ما می خواستیم این ریسک را بکنیم چرا که از شکستن محدودیت ها لذت می بریم.

از دید یک کمپانی چنین کاری ضروری است؟ حقیقتا خیر، از دید مدیرعامل این شرکت هم به نظرم این کار غیر ضروری بود. ولی ما یک گروه، متشکل از افراد پر شور و علاقه مند هستیم. قاعدتا باید چنین کاری می کردیم، ولی در مقابل ما یک کار متفاوت انجام دادیم."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا