اخبار بازی

با واقعیت مجازی دنیای Star Wars را تجربه کنید

سری فیلمهای جنگ ستارگان از آن دست تولیداتی است که بیش از هر عنوان دیگری  طرفداران بیشمار در سراسر جهان دارد ، نکتهی جالب در اینست که علاقهی طرفداران  تنها معطوف به یک کارکتر نمیشود بلکه تمام ابزار و وسایل و رباتها و سفینههای بازی از اهمیت بالایی برخوردارند.

از سال 1999 تقریبا هر 2 سال یکبار مراسمی تحت عنوان Star Wars Celebration expo برگزار میشود که  سازندگان و علاقه مندان و طرفداران  این سری محبوب در کنار هم جمع شده و علاوه بر برپایی جشن و یاد قسمتهای قبلی از اخبار و لوازم مرتبط با فیلمهای جنگ ستارگان نیز آگاه میشوند.

در این گردهمایی علاوه بر خبرهای جدید در خصوص فیلمهای آینده ،  از یک بازی واقعیت مجازی که در دنیا جنگ ستارگان اتفاق میافتد پرده برداری شد.

این بازی که ساختهی تیم Industrial Light & Magic's xLab و لوکاس فیلم است ، تا 2 روز دیگر بر روی شبکهی استیم در بخش VR به صورت رایگان در دسترس خواهد بود و دارندگان HTC Vive میتوانند این بازی جذاب و مهیج را تجربه کنند.

در بازی مذکور که Trials on Tatooine نام دارد شما در نقش یکی از کارکنان Millennium Falcon بازی خواهید کرد که با گرفتن شمشیر نورانی یا Light Saber از روبات محبوب R2-D2 وظیفهی محافظت از Falcon  و فرار از Tatooine را بر عهده خواهید داشت.

این اولین تجربه مشترک ILM's xLab و لوکاس فیلم در زمینه ساخت بازی واقعیت مجازی با مضمون جنگ ستارگان و استفاده از Light Saber است.

پیشتر نیز در E3 امسال از بازی واقعیت مجازی دیگری با تم Star Wars با نام X-Wing VR Mission برای کنسول PS4 رونمایی شده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا