اخبار بازی

با قابلیت جدید Rmote Play قادر به انجام بازی‌های PS4 بر روی رایانه شخصیتان خواهید بود

لذت انجام بازی‌های «PS4» بصورت راه دور قبلا فقط از طریق «PS Vita» امکان‌پذیر بود اما دیگر چنین نیست. در ادامه با بازی‌سنتر همراه شوید.

 

بروز رسانی جدید کنسول PS4 در کنار قابلیت‌های جذاب و جدید قابلیت انجام بازی‌ها بصورت از راه دور بر روی رایانه‌های شخصی و «Mac» را فراهم کرده است. اکنون می‌توانید «Dualshock4» را وصل کرده و با یک اتصال اینترنت براحتی بازی‌های PS4 را بر روی رایانه شخصیتان انجام دهید.

 

قابلیت «Remote Play» با «ویندوز 8.1 و 10» و بالاتر و همچنین سیستم عامل مک نسخه‌ی «10.10» و «10.11» سازگار است. شما وابسته به سرعت اینترنت می‌توانید رزولوشن و نرخ فریم را نیز تغییر دهید. در زیر لیستی از حالات ممکن را مشاهده می‌کنید:

 

– گزینه‌ها برای رزولوشن: 360p , 540p , 720p

– رزولوشن عادی – 540p

– نرخ فریم: حالت استاندارد (30 فریم در ثانیه)، حالت تقویت شده (60 فریم در ثانیه)

– نرخ فریم عادی – 30 فریم استاندارد

 

همچنین از قابلیت‌های دیگر این بروز رسانی می‌توان به خبر رسانی در مورد آنلاین شدن دوستانتان و قابلیت مورد انتظار تغییر حالت به آفلاین می‌توان نام برد. که برای زمانی که دوست دارید بدون مزاحمت لیست دوستانتان به بازی یا فیلم تمرکز کنید بسیار مهم و کاربردی است.

 

قابلیت جدید «user scheduled events» نیز اجازه زمان‌بندی برای انجام بازی با دوستانتان را می‌دهد، بطوری که وقتی زمان مقرر فرا رسید بصورت خودکار وارد گروه گفتگو با دوستان خواهید شد. قابلیت‌های دیگری نیز در رابطه با اشتراک گذاری و موارد دیگر در این بروز رسانی اضافه شده‌اند. لیست کامل قابلیت‌های اضافه شده در بروز رسانی «3.50» را از اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا