اخبار بازی

با شخصیت‌های جدید Gears Of War 4 آشنا شوید

کاور ماه آوریل مجله Gameinformer، به بازی Gears Of War 4 اختصاص داده شده است که یک سری از شخصیت‌های بازی را نشان می‌دهد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه شوید.

داستان بازی 25 سال بعد از اتفاقات Gears Of War 3 رخ می‌دهد که شخصیت‌های جدیدی در این بازی، از جمله پسر مارکوس فنیکس با نام JD Fenix، حضور خواهند داشت. یکی از عکس‌های مربوط به این بازی در مجله را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

 

 src=https://static4.gamespot.com/uploads/scale_large/1534/15343359/3018700-1847157231-heroe.jpg style=

JD Fenix در وسط عکس: Liam McIntyre (بازیگر) نقش او را بر عهده دارد. جی دی شخصیت اصلی بازی و همچنین پسر قهرمان جنگی و افسانه‌ای این فرانچایز، یعنی مارکوس فنکیس است. او یک شخصیت ایده آلیستی و آرمان گرایی دارد که در سن جوانی، از خانه فرار می‌کند و عضو گروه و نیروی COG می‌شود اما سپس از این گروه بدون اجازه می‌گریزد. بعد از اتفاقاتی که در داستان رخ می‌دهد، بازیکن‌ها متوجه خواهند شد که چرا پسر مارکوس این کارها را می‌کند. 
همان‌طور که گفته شد، Liam McIntyre که بیشتر او را به خاطر ایفای نقش‌اش در سریال اسپارتاکوس می‌شناسیم، نقش جی دی را بر عهده دارد. 
او در مورد ایفای نقش به عنوان جی دی فنیکس گفت: این کار کمی من را وحشت زده کرده است، چرا که نقش بسیار مهمی را در جدیدترین سری از فرانچایز Gears Of War بر عهده دارم. این واقعا باور نکردنی و هیجان انگیز است. من (منظورش جی اف است) یک شخصیت افسانه ای هستم زیرا پدر من نیز یک شخصیت افسانه ای بود. جی دی برای آزادی می‌جنگد و کمی شخصیت سر کشی دارد (مانند پدرش مارکوس). با توجه به این که تفاوت‌هایی نسبت به مارکوس دارد اما هنوز هم شخصیتی افسانه‌ای و قهرمان است.
 
Kait Diaz در سمت راست: او خارج از شهر تحت حفاظت شده برای انسان‌ها، به دنیا آمد و بزرگ شد (شهری که با دیوارهای بزرگی در اطراف آن، محافطت می‌شد). خانواده Kait، رهبر مردمانی که بیرون از این شهر زندگی می‌کردند، بودند که سال‌ها پیش پدر او به صورت ناراحت کننده‌ای کشته می‌شود. Kait از گروه COG شناختی ندارد اما چون از بازماندگان در بیرون از آن شهر بوده، در شرایط سخت و بحرانی کاملا آماده است و دوستی عمیقی بین او و جی اف به وجود می‌آید. Laura Bailey نقش او را بر عهده دارد که بیشتر به خاطر ایفای نقش در Dragon Ball Z و Halo 5 و WOW شناخته شده است. 
Laura Bailey در مورد نقش خود در GeOW 4 گفت: Kait در محیط بیرون از شهر بزرگ شده که این نکته در مورد او جالب است. به خاطر این که از یک شهر و محیط نظامی دور بوده و آموزشی ندیده است، با گروه COG آشنایی ندارد. صدا پیشگی او توسط من نیز برایم جالب است زیرا دیالوگ‌های او مربوط به همین مساله (بزرگ شدن در بیرون از شهر) هستند. اطلاعات تکنیکی او کم است زیرا هیچ تجربه‌ای در این زمینه نداشته است. ورود او به محیط و دنیایی جدید، عالی و دیدنی است و عکس العمل و دیالوگ او نسبت به بعصی از چیزای اطراف‌اش، جالب است.
 

Delmont "Del" Walker در سمت چپ: او یکی از سربازهای سابق گروه و نیروی COG است. Delmont دوست قدیمی جی دی، از دورانی که در یک مدرسه شبانه روزی بوده‌اند، است. وقتی که جی دی از خانه فرار کرد و عضو نیروی COG شد، Delmont دستورات جی اف را اطاعت می‌کرد اما به خاطر اتفاقی که در داستان رخ می‌دهد، او نیز در این اتفاق دخیل بوده و مجبور می‌شود همراه با جی دی از گروه بگریزد. با این حال، او به جی دی وفادار است. 
Eugene Byrd نقش او را در GeOW 4 بر عهده دارد و در مورد این شخصیت گفت: Delmont شخصیت خیلی باحالی دارد و من باید خیلی دقیق ایفای نقش کنم چرا که دوستی عمیق و قدیمیی بین او و جی دی وجود دارد. به همین دلیل من و Liam McIntyre نیز با هم دوست شدیم تا واقعا نقش هر کدام از شخصیت‌های مربوط به خودمان را به خوبی انجام دهیم و برای انجام آن، به هم کمک کنیم. من در مورد پیشینه‌ی داستانی Delmont به او چیزایی را گفتم که باعث می‌شود در ایفای نقش، کمکی به او کرده باشم.

 

 

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا