اخبار بازی

با دیگر، تجربه‌ی ناب فوتبال در خیابان!

با نظری بر مطالب موجود در انجمن رسمی شرکت EA به نظر می‌رسد که خبر عنوان جدیدی از سری محبوب FIFA Street در میان باشد. یک خبرچی ناشناس طی تحقیقاتی روزنه‌های امیدی از وجود FIFA Street 4 برای عموم ایجاد کرده است.

این تحقیقات حاکی از این است که این عنوان، "شبیه‌ساز ناب فوتبال خیابانی که در سرتاسر جهان توسط مردم بازی می‌شود" را به ارمغان خواهد آورد. گفته می‌شود که این سری ویژگی‌های قابل توجهی ارائه خواهد داد که از جمله می‌توان به حالت‌هایی از بازی به نام Knock-Out Wembley و Shootouts اشاره نمود. از قرار معلوم بازی‌ها در پنجاه مکان مختلف از قبیل کوچه‌ها، پارک‌ها، سالن‌ها و … برگزار خواهد شد.

 حالتی به نام "Street World Tour" به بازی‌کننده این اجازه را می‌دهد تا به صورت آنلاین تیمی تشکیل دهد و به رقابت با دیگران بپردازد. همچنین امکان اضافه کردن دوستان به لیست و دعوت آنها به مسابقه نیز وجود دارد.

قسمت تک‌نفره‌ی بازی کاربر را به لیگ‌های داخلی و بین‌المللی می‌برد. ظاهراً می‌توان جزئیات و اطلاعات بازی خود را از طریق فیس‌بوک و شبکه‌ی داخل بازی به اشتراک گذاشت.

بدیهی است که این موضوع هیچگونه تاییدی ندارد و شما می‌بایست آنرا به عنوان یک شایعه‌ی خوش ساخت در نظر بگیرید!

به هر صورت وجود دنباله‌ای بر این عنوان می‌تواند بسیار خوشحال کننده باشد. FIFA Street جزو بازی‌هایی است که به صورت جمعی لذت بازی کردنش چندین برابر می‌شود و سرگرمی بزرگی محسوب می‌شود.

این تصویری است که منتشر شده است:

FIFA_Street_4_Survey_Image

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا