اخبار بازی

با تجربه کردن Rise of the Tomb Raider تا قبل از ماه دسامبر، یکی از بسته های الحاقی آن را بصورت رایگان دریافت کنید

همانطور که می‌دانید، امروز 10 نوامبر و زمان عرضه شدن یکی از مورد انتظار ترین عناوین سال 2015 یعنی عنوان اکشن و ماجراجویی Rise of the Tomb Raider به شمار می‌رود. و به همین مناسبت «مایکروسافت» به تازگی برای آن دسته از کسانی که این عنوان را در روز های اولیه عرضه خریداری و تجربه کنند، پیشنهاد جالبی داشته است. با بازیسنتر همراه باشید.

 

«مایکروسافت» به منظور جلب انگیزه طرفداران برای تجربه کردن Rise of the Tomb Raider در همان روز های اولیه عرضه، اعلام داشته است که کسانی که این عنوان را تا قبل از تاریخ 1 دسامبر (10 آذرماه) خریداری و تجربه کنند، بسته الحاقی «golden Rattlesnake Revolver Skin» را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

 

اما متاسفانه هنوز هیچ تصویر یا اطلاعاتی مبنی بر زمان انتشار این بسته الحاقی و نحوه دریافت آن به معرض انتشار نرسیده است، با این حال انتظار می‌رود اطلاعات بیشتری طی روز های آینده پیرامون این بسته الحاقی منتشر شود که در این صورت شما را سریعا مطلع خواهیم ساخت.!

 

همچنین مدیر ایکس باکس یعنی آقای «فیل اسپنسر» پیرو موفقیت های اخیر این عنوان اعلام داشته است که تیم «مایکروسافت» به طرز قابل توجهی به این عنوان افتخار می‌کند و همچنین وی از آن به عنوان تجربه‌ای در سطح استاندارد های جهانی یاد می‌کند که انتظار می‌رود میلیون ها نفر آن را به زودی تجربه کنند.

 

عنوان Rise of the Tomb Raider از امروز بر روی پلتفرم های Xbox 360 و Xbox One در دسترس قرار می‌گیرد، این در حالی است که کاربران PC و PS4 باید تا سال 2016 برای عرضه شدن بازی بر روی پلتفرم های مذکور صبر پیشه کنند.

 

 

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا