اخبار بازی

با امکانات جدید Nvidia آشنا شوید

شرکت Nvidia قطعا نامی است که اکثر ما آن را شنیده یا از محصولاتش استفاده کرده‌ایم ، شرکتی که در حال حاضر چه قبول کنیم و چه نه حرف اول را در ساخت کارتهای گرافیکی قدرتمند و تا حدودی گران در جهان را میزند.

بعد از معرفی کارتهای نسل جدید این شرکت GTX 1080 و GTX 1070 انویدیا از کارت جدید با کارایی مناسب و قیمت پایین رونمایی کرد Geforce GTX 1060  نام این پردازنده‌ی گرافیکی بوده و در 19 ام ماه جاری نیز به بازار عرضه خواهد شد.

حالا انویدیا در مراسمی علاوه بر نمایش جنبه های مختلف کارتهای جدیدش از 2 ویژگی جدید برای کاربران رونمایی کرده است که حتما نظر بسیار از PC Gamer ها را به خود جلب خواهد کرد.

مورد اول یک نرم افزار بسیار قدرتمند برای تهیه عکس از داخل بازی ها با نام Ansel است این برنامه‌ی تحت Driver انویدیا بوده و بر خلاف اکثر برنامه‌های مشابه به شما امکان دوربین آزاد (Free Roam Camera) را برای عکاس خواهد داد بدین شکل که شما کافیست بازی را متوقف کرده و Ansel را فعال کنید  و با دوربین بدون محدودیت داخل بازی گشت و گذار کنید و عکسهای خود را از هر زاویه و حالتی که خواستید به همراه امکانات متنوعی همچون تغییر رنگ و … که در اختیارتان قرار داده شده تهیه کنید.البته این قابلیت باید از سوی بازیسازان نیز مورد پشتیبانی قرار گیرد و در غیر اینصورت امکان فعال سازی آن داخل بازی وجود ندارد.در حال حاضر بازی Witcher 3 اولین بازی خواهد بود که از این امکان پشتیبانی میکند.خبر خوب دیگر اینست که با وجود معرفی این قابلیت برای کارتهای جدید انویدیا ، ظاهرا Ansel قرار است گسترده‌ی وسیعی از کارتهای انویدیا را تا سری GTX 600 نیز مورد پشتیبانی قرار دهد.

 src=/files/ansel-free-camera-100670224-orig.png style=

مورد بعد یک دمو  جذاب برای VR است  با نام Funhouse است که در حال حاضر بر روی شبکه‌ی استیم قرار گرفته و شما میتوانید تکنولوژی GameWork انویدیا (مانند Hairworks, Flow, FleX ) را در قالب واقعیت مجازی تجربه کنید.

بنابراین اگر شما یکی از دستگاه‌های HTC Vive  و از کارتهای جدید انویدیا که VR Ready نیز را در اختیار دارید حتما این دموی فوق العاده را از دست ندهید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا