اخبار بازی

با آپدیت جدید Xbox360، دنیای سه بعدی خود را کامل تر کنید.

جدیدترین آپدیت Xbox 360 که در طی چند روز آینده از طریق بازی های عرضه شده به بازار، و احتمالا Xbox Live در دسترس خواهد بود، بالاخره قدم بلندی در مورد حالت سه بعدی دستگاه برمیدارد و آن را هم سطح PS3 قرار میدهد.

آپدیت جدید به دارندگان 3D TV این اجازه را میدهد که حالت سه بعدی را برای خود فعال و از این تکنولوژی بهره گیرند. در متن تنظیمات آن گفته شده: حالت سه بعدی را فعال کنید تا بتوانید بازی ها را به صورت سه بعدی انجام دهدید و از تجربه هایی که این تکنولوژی را ساپورت میکنند استفاده کنید. همچنین تنظیمات دیگری نیز وجود دارد که اندازه ی تی وی شما را شناسایی میکند و این امکان را برایتان فراهم می آورند که سایز تصویر دلخواهتان را وارد کنید.

مدت ها پیش این امکانات که به وسیله ی یکی از آپدیت های PS3 به این دستگاه اضافه شد، اما خوشحال کننده است که Xbox هم توجه خود را به سمت این تکنولوژی معطوف کرد، مخصوصا با وجود بازی هایی مثل Gears of War 3، Batman: Arkham City و Halo: Anniversary که حالت 3D را ساپورت میکنند.
نکته ی جالب دیگر استفاده از لفظ "بازی ها و تجربه ها" میباشد. آیا این میتواند بدین معنا باشد که در آینده ای نزدیک با استفاده از Xbox 360 میتوانیم فیلم های سه بعدی از SKY و Netflicks ببینیم؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا