اخبار بازی

بایوور از دلیل حضور قهرمان مونث در تریلر ME: Andromeda می‌گوید

 

در نمایشگاه E3 امسال و طی کنفرانس «EA Play»، تریلری از «مس افکت: اندرومدا» به نمایش در آمد که شخصیت اصلی، بر خلاف سه‌گانه مونث بود. برای یافتن دلیل این امر در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

 src=https://upsara.com/images/q34n_ck2048xvaaa8btp.jpg style=

 

نمایش کوتاه مس افکت: اندرومدا در E3، قهرمان این نسخه را با نام «رایدر» معرفی کرد. بازی همانند قبل به شما اجازه خواهد داد تا در نقش مرد یا زن بازی کنید ولی برای نمایش، ورژن مونث رایدر انتخاب شده بود. حال بایوور دلیل این امر را توضیح داده است.

آقای «Aaryn Flynn» رئیس بایوور چنین موضوع را روشن می‌سازد:

 

«زمانی که ما شپرد مرد را 10 سال پیش، در سال 2006 عرضه داشتیم، از بازاریابی مرسوم سرگرمی‌ها در آن دوران الهام گرفته بودیم. بنابراین ما به یک شخصیت اصلی آیکونیک احتیاج داشتیم. اما در حال حاضر فکر می‌کنم که کل صنعت به چیزی فرای این امر رسیده است. بازی ما به شما اجازه می‌دهد تا شخصیت قابل کنترل خود را انتخاب کنید، فکر می‌کنم بهتر است هر شخصی آن را امروز درک کند. برای شناسایی هویت، نیازی به دیدن ظاهر شخصیت نیست و همان طور که ممکن است شما با پوستر یک فیلم برخورد کنید. مردم دوست دارند شخصیت خود را بسازند، آن را شخصی سازی نمایند و این چیزی است که ما از آن استقبال می‌کنیم.»

 

در برخورد با نسخه اول، بایوور زیاد بر قابل انتخاب بودن شخصیت زن، مانور نداد و تریلرها شپرد مرد را نشان می‌دادند؛ به طوری که بسیاری از بازیکنان بعد از تجربه مس افکت 1، تازه متوجه حضور چنین حالتی برای انتخاب جنسـیت شخصیت خود شدند!

اما آیا شخصیت مونث رایدر بر روی باکس‌آرت اندرومدا قرار می‌گیرد؟ خیر، کاور طوری طراحی شده که همانند عنوان اخیر بایوور،  «Dragon Age: Inquisition» مونث یا مذکر بودن شخصیت؛ مشخص نباشد.

همچنین یکی از دلایل وجود قهرمان زن در تریلر، بالانس کردن سری مس افکت توصیف شده، زیرا تمرکز سه نسخه اول کاملا متوجه شخصیت پیش‌فرض مرد بود.

اندرومدا که ابتدا قرار بود در پایان سال جاری میلادی عرضه شود، با تاخیری چند ماهه در ربع ابتدایی سال 2017 به انتشار خواهد رسید.

 

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا