اخبار بازی

بانجی Destiny 2 را با هدف خلق یک تجربه‌‌ی کاملاً جدید می‌سازد

بازی Destiny هنگام عرضه آن طور که مورد انتظار بود ظاهر نشد [همراه با مشکلات فنی و گیم‌پلی خسته کننده]، اما در ادامه شرکت بانجی [توسعه دهنده‌‌ی این بازی] با ارائه‌ی بسته‌های الحاقی و گسترش‌ دهنده‌های متفاوت و کامل به بهبود و گسترش دنیای آن پرداخت و نظر مردم را نسبت به روز‌های اول عرضه‌ی آن تغییر داد. هم‌اکنون این بازی نسبت به روز‌های نخست تجربه‌ی بهتری را به بازیکنان ارائه می‌دهد و طبق گزارش‌های جدید به نظر می‌رسد نسخه‌ی دوم Destiny تجربه‌ی کاملاً جدیدی را ارائه خواهد داد.

منابع مختلفی نظیر Kotaku و NeoGAF گزارش داده‌اند که بانجی تصمیم دارد بازی Destiny 2 را با هدف خلق یک تجربه‌ی کاملاً جدید در قیاس با نسخه‌ی اول آن بسازد. "Destiny 2 یک بازی کاملاً متفاوت خواهد بود. [بسته‌ی گسترش دهنده‌ی] The Taking King یک ریبوت از Destiny با هدف بهبود مشکلات جزئی آن بود. نسخه‌ی دوم آن یک تغییر اساسی در این سری اعمال خواهد کرد." برخی معتقدند که این تغییر همانند تفاوت و جهش Diablo با Diablo 2 خواهد بود.

ظاهراً این تغییرات بیشتر در دنیای Destiny رخ خواهد داد و شاهد جهانی پویاتر و ماموریت‌های بهتر نسبت به نسخه‌ی اول آن خواهیم بود. همچنین این منابع گزارش داده‌اند که اکثر 750 کارمند بانجی مشغول توسعه‌ی Destiny 2 به رهبری Luke Smith [کارگردان بسته‌ی الحاقی موفق The Taking King] هستند. همچنین اشاره شده که این بازی برای پلتفرم‌های PC، Playstation 4 و Xbox One در زمانی نامشخص در سال 2017 میلادی منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا