اخبار بازی

باز هم Assassin’s Creed و باز هم تاخیر نسخه PC

نسخه PC آخرین عنوان از سری Assassin’s Creed با چهار هفته تاخیر نسبت به نسخه‌های کنسولی و با هدف دست یابی به رزلوشن 1080p و نرخ فریم 30fps منتشر خواهد شد.

به گفته Sam Kovalev؛ مدیر تولید استودیو Ubisoft Kiev؛ که وظیفه پورت نسخه PC را بر عهده دارد، دلیل این تاخیر «اطمینان از ثبات و بهینه بودن بازی در روز اول انتشار آن است.»
وی ادامه داد: «ما در موارد متعددی خط تولید و پروسه تاییدمان را بهبود بخشیده‌ایم که به ما اجازه داد تا از ابتدای شروع کارمان، بر روی پولیش کردن، ثبات بخشیدن و بهینه سازی بازی تمرکز کنیم. این یکی از مهم ترین هدف‌های تیم ما بوده است.»
او همچنین افزود: «این چهار هفته اضافی به ما اجازه می‌دهد تا تمامی پولیش‌ها و بهینه سازی‌های مورد نیاز را انجام دهیم تا اطمینان حاصل شود که بازی بر روی هر سه پلتفرم به خوبی اجرا می شود و برای بازیکنان از همان روز اول بدون مشکل اجرا می‌شود.»

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی فعلا مشخص نشده است و رزلوشن و نرخ فریم نسخه PC بازی قفل نخواهند شد، هدف 1080p و 30fps برای سیستم پیشنهادی خواهد بود.
Assassin’s Creed Syndicate در تاریخ 2 آبان برای کنسول‌های Xbox One و PlayStation 4 و در تاریخ 28 آبان بر روی رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا