اخبار بازی

بازی Zero Escape: The Nonary Games، بهار 2017 برای PS4 و PS Vita عرضه خواهد شد

سومین بازی از سری Zero Escape اوایل امسال عرضه شد، اما هم‌اکنون، Aksys games، ناشر این بازی اعلام کرده که یک بسته‌ی جدید با هدف جذب مخاطبین جدید برای این بازی منتشر خواهد کرد. این بسته‌ی جدید که Zero Escape: The Nonary Games نام دارد، بهار 2017 میلادی برای دو پلتفرم Playstation 4 و PS Vita عرضه خواهد شد.

محتوای این بسته‌ی جدید شامل Zero Escape: Nine Hours، Nine Persons، Nine Doors و Zero Escape: Virtue’s Last Reward می‌شود. نخستین بازی این سری به صورت کامل از نو ساخته شده که از گرافیک HD برخوردار است هر دو زبان بازی [انگلیسی و ژاپنی] از نو بازسازی شده‌اند.

در اعلامیه‌ی این خبر که در وبلاگ Playstation منتشر شده آمده:" Nonary Game دقیقاً چیست؟ در اصل، این بازی شامل نه "بازیکن" یا شرکت کننده است. شما در نقش یکی از این شرکت کنندگان قرار می‌گیرید و باید به هدف نهایی مشترک این رقابت دست یابید. شما به خود می‌گویید "کار سختی نیست، من یک رقابت دوستانه را دوست داریم!" خوب، اما اینطور نیست… قوانین هر بازی متفاوت است، اما هدف نهایی یکی‌ست؛ شما باید برای بقا بجنگید و با هرچه در توان دارید برای نجات زندگی خود فرار کنید! حقیقت این است که بهای از دست دادن این بازی مرگ است."

آخرین نسخه‌ی این سری، Zero Time Dilemma، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های Nintendo 3DS، PlayStation Vita و رایانه‌های شخصی در دسترس است. جزئیات قیمت Zero Escape: The Nonary Games نیز تاکنون ارائه نشده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا