اخبار بازی

بازی The Saboteur 2 پیش از بسته شدن استودیوی سازنده‌اش در دست توسعه بود

بازی The Saboteur یکی از بازی‌های نسل گذشته است که پس از انتشارش در سکوت کامل خبری فرو رفت و هرگز آن قدر که سزاوارش بود مورد توجه قرار نگرفت. در حالی که پس از عرضه‌ی آن ساخت هیچ ادامه‌ای برای آن از سوی استودیوی سازنده‌اش، یعنی Panademic، تائید نشد اما بر اساس گزارشات اخیر، به نظر می‌رسد نسخه‌ی دوم آن در دست توسعه قرار داشته است.

این خبر از سوی Morgan Jaffit، مدیر بخش نوآوری این استودیو، در جریان گفتگویش با GameHugs منتشر شده است. او اعلام کرده که پس از بسته شدن استودیوی Pandemic در استرالیا به او شغلی در استودیوی لس آنجلس Pandemic پیشنهاد شده، او در این مورد بیان کرد:

" بنابراین من به آن استودیو منتقل شدم و برای مدتی در آن مشغول به کار بودم، اما در آنجا بوی مرگ به مشام می‌رسید. پس از چند هفته کار در آنجا من از شغل خودم اخراج شدم. من به عنوان مدیر بخش نوآوری این استودیو برای توسعه‌ی بسته‌ی الحاقی The Saboteur و نسخه‌ی دوم آن، The Saboteur 2، فعالیت می‌کردم. این چیزی بود که آن‌ها از من خواستند."

وی در ادامه اظهار داشت:" در حالی که من در استودیوی Pandemic در لس آنجلس مشغول به کار بودم، فهمیدم که آن‌ها از سوی EA به آخر کار نزدیک می‌شوند و در این مسیر قادر به تصمیم گیری نیستند. آن اواخر گفتگو‌های متعددی در استودیو شکل می‌گرفت، اما فعالیت من به عنوان مدیر بخش نوآوری به اتمام رسید. اما پس از من مسئولیت این بخش به Andrew Goldman [مدیر عامل استودیو] و Greg Borrud [مدیر تولید استودیو] رسید و آن‌ها فعالیت این بخش را ادامه دادند. پس از آن توسعه‌ی این بازی توسط اعضای شرکت EA متوقف شد. افرادی نظیر بازاریاب‌های شرکت EA، Frank Gibeau تعداد دیگری از اعضای بی فکر این شرکت در این امر دخیل بودند."

متاسفانه استودیوی Panademic پروژه‌های متعددی نظیر The Saboteurs 2، اقتباسی از فیلم The Dark Knight کریستوفر نولان و Mercenaries 3 را در دست توسعه داشت که هرگز روشنایی روز را به خود ندیدند.

منبع

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا