اخبار بازی

بازی The Elder Scrolls Online این آخر هفته به صورت رایگان قابل تجربه است

پیش از این Bethesda اعلام کرده بود که بازی The Elder Scrolls Online، این آخر هفته به صورت رایگان قابل تجربه خواهد بود؛ حال مطلع شدیم که از روز گذشته، علاقه‌مندان این امکان را خواهند داشت تا به تجربه‌ی این بازی به صورت رایگان برای مدتی محدود، بر روی پلتفرم‌های Playstation 4 و رایانه‌های شخصی بپردازند.

متاسفانه هنوز مشخص نشده که آیا دارندگان Xbox One نیز در این هفته قادر به تجربه‌ی این بازی به صورت رایگان خواهند بود یا خیر اما شرکت بتسدا اعلام کرده که به زودی جزئیات بیشتری را از این مهم به اشتراک خواهد گذاشت.

شایان ذکر است که برای دریافت این تجربه، دارندگان Playstation 4 نیازی به اشتراک Playstation Plus ندارند؛ اما در صورت ارائه‌ی این دوره‌ی محدود رایگان برای Xbox One، کاربران این کنسول باید مشترک سرویس Xbox Live باشند تا بتوانند به آن به صورت رایگان دسترسی داشته باشند. این دوره‌ی ویژه‌ی رایگان، تا روز یک شنبه 30 آبان ماه [20 نوامبر میلادی] ادامه خواهد داشت.

فهرست محتوایی که در این آخر هفته به صورت رایگان به آن دسترسی خواهید داشت به شرح زیر است:

  • دسترسی کامل به The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited، پایه‌ی اصلی بازی
  • 500 تاج [Crown] برای خرج در فروشگاه تاج [Crown Store] به منظور خرید لباس‌های سرگرم کننده، حیوانات خانگی منحصر به فرد، کتیبه و…
  • در صورت تمایل به خرید این بازی، تمامی پیشرفت‌های کسب شده در این دوره، شخصیت‌های ایجاد شده، بسته‌های تاج خریداری شده و یا آیتم‌های خریداری شده از فروشگاه تاج به بازی اصلی انتقال خواهد یافت

نسخه‌ی بازسازی شده‌ی نسخه‌ی پنجم این سری محبوب، تحت عنوان The Elder Scrolls 5: Skyrim Special Edition، چندی پیش برای پلتفرم‌های PLaystation 4، Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا