اخبار بازی

بازی The Binding Of Isaac Afterbirth† به زودی برای iOS عرضه خواهد شد

شرکت Nicalis، توسعه دهنده و ناشر بازی The Binding Of Isaac Afterbirth† به تازگی اطلاعات جدیدی در رابطه با پلتفرم‌های مقصد این بازی به اشتراک گذاشته که این اطلاعات همراه با خبری خوب برای دارندگان iOS و همچنین خبری بد برای صاحبان PS Vita می‌باشد. این شرکت اعلام کرده که این بازی به زودی برای پلتفرم iOS عرضه خواهد گردید، در حالی که نسخه‌ی PS Vita آن در اولویت نیست.

موسس این استودیو، Tyrone Rodriguez، نوشته‌ای در صفحه‌ی Tumblr این بازی منتشر کرده که در جریان آن بیان داشته، شرکت اپل این بازی را برای عرضه برای پلتفرمش تائید کرده و تیم آن‌ها در حال آماده سازی این بازی برای عرضه‌ی آن برای پلتفرم iOS هستند. وی همچنین تائید کرد که این بازی به عنوان یک اپلیکیشن جهانی [Universal App] محسوب می‌شود که به موجب آن علاقه مندان می‌توانند آن را هم برای دستگاه iPhone و هم برای iPad خود دریافت کنند. نسخه‌ی Apple TV این بازی نیز در دست توسعه است منتهی زمان عرضه‌ی آن هنوز مشخص نیست.

این بازی از قابلیت ذخیره سازی بر روی سرویس iCloud نیز بهره می‌برد و با استفاده از آن می‌توانید به راحتی بازی را بر روی هر دو دستگاه مذکور تجربه کنید.

اما خبر بد برای دارندگان کنسول دستی PS Vita این است که این نسخه از بازی برای این استودیو اولویت پائینی دارد. وی در این رابطه اظهار کرده:" بهینه‌سازی این بازی برای رسیدن به عملکردی قابل قبول کار سختی‌ست. ویتای کوچک از حرکات دیوانه وار با اسلحه خوشش نمی‌آید."

به زودی جزئیات بیشتری از انتشار این بازی برای iOS مطرح خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا