اخبار بازی

بازی Star Wars Battlefront 2 «بزرگتر» و «هیجان‌انگیزتر» از نسخه‌ی قبل خواهد بود

بازی Star Wars Battlefront سال گذشته روانه‌ی بازار شد و برخلاف نظرات منفی‌ای که نسبت به محتوای کم آن ابراز شد، شاهد فروش خوب آن بودیم؛ با این حال به نظر می‌رسد که نسخه‌ی بعدی این بازی از این حیث کمبودی نداشته باشد. Blake Jorgensen، رئیس بخش امور مالی شرکت Electronic Arts، اخیراً در جریان سی‌و‌پنجمین کنفرانس سرمایه‌گذاری Nasdaq که در لندن برگزار شده، اطلاعاتی را از بازی Star Wars Battlefront 2 با مخاطبین به اشتراک گذاشته است.

وی بار دیگر تائید کرده که این بازی سال آینده‌ی میلادی عرضه خواهد گردید؛ همچنین نسخه‌ی اصلی این بازی بیش از 14 میلیون نسخه فروش داشته که برای این بازی موفقیت محسوب می‌گردد. وی در ادامه ابراز داشت که آن‌ها از بازی Star Wars Battlefront رضایت داشتند، با این حال تمامی انتقادات بازیکنان را در نسخه‌ی بعدی لحاظ می‌کنند.

وی بیان داشت:" به نظر می‌رسد هیچ پایانی برای شور و هیجان طرفداران نسبت به دنیای جنگ‌های ستاره‌ای وجود ندارد. ما شاهد فیلم جدیدی [از این سری] خواهیم بود که چند هفته‌ی دیگر به اکران می‌رسد و مردم بسیار نسبت به آن هیجان زده هستند. بنابراین ما تصمیم داریم برای آینده و جدول زمانی سال بعد، یک Battlefront «بزرگتر» و «هیجان انگیزتر» به علاقه‌مندان هدیه دهیم."

مشخص است که جمله‌ی پایانی وی به وضوح در رابطه با بازی Star Wars Battlefront 2‌ست. پیش از این وی در جریان ارائه‌ی آخرین گزارش مالی شرکت EA بیان کرد که Star Wars Battlefront 2 تجربه‌ای عمیق و جذاب به ارمغان خواهد آورد. تاکنون پلتفرم مقصد و زمان انتشار مشخصی برای این بازی تعیین نگردیده؛ اما احتمالاً شاهد عرضه‌ی این بازی برای پلتفرم‌های Playstation 4 و Xbox One در سه‌ماهه‌ی پایانی سال 2017 میلادی باشیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا