اخبار بازی

بازی ReCore با تاخیر عرضه خواهد شد

طی توضیحات یک نماینده‌ی «مایکروسافت»، «ReCore» بازی ماجراجویی مایکروسافت و خالق «مگامن» یعنی آقای «Infune» در بازه‌ی زمانی که قبلا در نظر گرفته شده بود یعنی «بهار 2016» عرضه نخواهد شد و در نیمه‌ی پایانی سال 2016 میلادی عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی اعلام نشد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه شوید.

 

وی به این شکل توضیح داد:

« ما در حال حاضر تاریخ دقیقی برای عرضه مشخص نکرده‌ایم. اما بازی در نیمه‌ی پایانی سال 2016 آماده خواهد شد. »

 

ReCore تابستان سال گذشته در مراسم «E3 2015» بعنوان انحصاری «XONE» معرفی شد و بازه‌ی زمانی عرضه‌ی آن توسط مایکروسافت بهار 2016 اعلام شد.

 

طی هفته‌ی اخیر بازی برای «PC» و «Windows 10» هم تایید شد و طبق گفته‌ی نماینده مایکروسافت عرضه اش برای «Steam» در آینده مشخص خواهد شد.

 

عنوان دیگر مایکروسافت که برای PC نیز عرضه خواهد شد یعنی «Fable Legends» برای Steam عرضه نخواهد شد.

 

مایکروسافت ناشر بازی است و بازی توسط استودیوی آقای Infune در کنار «Armature Studio» که بازی «Batman: Arkham Origins Blackgate» را در کارنامه‌ی خود دارند در حال توسعه است و همچنین رئیسان این استودیو در توسعه‌ی «Metroid Prime 3: Corruption» نقش داشته اند.

 

«Joseph Staten» یکی از خالقان «Halo» و «Destiny» نیز بعنوان نویسنده‌ی ارشد بازی در نظر گرفته شده است.

 

در حال حاضر گیمیپلی از بازی نمایش داده نشده است ولی با توجه به ویدیوی رونمایی، بازی در مورد زن جوانی است که با یک گوی آبی رنگ می‌توانست روبات‌های مختلف را بعنوان همراه در اختیار بگیرد.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا