اخبار بازی

بازی Pokemon Sun & Moon برای پیش دانلود در دسترس قرار دارد

انتشار بازی مورد انتظار Pokemon Sun & Moon برای 3Ds نزدیک است و کسانی که تمایل دارند هر چه زودتر به این بازی دسترسی داشته باشند می‌توانند به پیش دانلود [Pre-Load] آن بپردازند. با این حال این امکان تنها برای کسانی در دسترس است که پیش از این بازی را از طریق فروشگاه eShop نینتندو برای 3Ds به صورت دیجیتالی پیش خرید کرده باشند، بنابراین اگر تاکنون اقدام به پیش خرید این بازی نکرده‌اید، هر چه سریعتر اقدام کنید.

امکان پیش دانلود این بازی برای هفت منطقه از جمله آمریکا، اروپا و ژاپن در دسترس است، و اگر شما این بازی را پیش خرید کرده باشید، امتیاز 12 Quick Balls را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. این پیشنهاد در کنار پیشنهادی دیگر، دریافت Munchlax همراه با Snorlium Z تا روز چهارشنبه 22 دی ماه [11 ژانویه 2017 میلادی] در صورت خرید بازی قابل استفاده است. پیش دانلود هر دو بازی 3.2 گیگابایت فضای خالی نیاز دارد؛ بنابراین نخست سعی کنید این فضای خالی را بر روی کنسول خود مهیا کنید.

دو بازی Pokemon Sun & Moon عناوین تازه وارد سری محبوب و قدیمی Pokemon محسوب می‌شوند، اگرچه شرکت The Pokemon Company اخیراً اعلام کرده که تمایل زیادی به عرضه‌ی بازسازی‌های بیشتر از این سری دارد. Pokemon Sun & Moon به صورت انحصاری برای کنسول 3Ds روز جمعه 28 آبان ماه [18 نوامبر میلادی] منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا