اخبار بازی

بازی Pokemon Go برای بیشتر کشورهای آفریقا عرضه شد

در حالی که اکثر کشورها از جولای میلادی امسال بازی Pokemon Go را دریافت کردند، اما برخی از کشورها برای دریافت آن باید منتظر بمانند. بتازگی نیز این بازی برای اکثر کشورهای قاره‌ی آفریقا برای دانلود در دسترس است.

صفحه‌ی رسمی فیسبوک Pokemon Go اعلام کرد:" مردم Kenya, Madagascar, Malawi, Mauritius, Mozambique, Rwanda, Seychelles, Tanzania, Uganda, Zambia, Chad, Gabon, Sao Tome and Principe, Egypt, Morocco, Botswana, Namibia, South Africa, Swaziland, Benin, Burkina Faso, Cape Verde, Cote d’Ivoire, Gambia, Ghana, Guinea-Bissau, Liberia, Mauritania, Niger, Sierra Leone, Togo، کوله پشتی خود را بردارید و به پیاده روی بروید! بازی هم‌اکنون برای این مناطق از طریق Google Play و iTunes قابل دانلود است."

اوایل این هفته نیز این بازی برای کشورهای دیگری عرضه شد. "مردم Kazakhstan, Kyrgyzstan, Tajikistan, Turkmenistan, Uzbekistan و Mongolia، جهان را با Buddy Pokémon کاوش کنید!"

بازی Pokemon Go از جولای گذشته که منتشر شد به یک پدیده‌ی جهانی تبدیل شد. این بازی بسیاری از رکوردها را شکست و درآمد زیادی را روانه‌ی جیب سازندگان خود کرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا