اخبار بازی

بازی PC رایگان بعدی EA مشخص شد

عنوان Dungeon Keeper یک بازی استراتژی‌ست که توسط استودیوی Bullfrog Productions [به سرپرستی پیتر مولینیو (Peter Molyneux) در آن زمان] در سال 1997 میلادی توسعه یافته، هم‌اکنون به صورت کاملاً رایانه برای رایانه‌های شخصی از طریق سرویس Origin شرکت EA قابل دریافت است. رایگان بودن این بازی به دلیل کمپین ویژه‌ی EA برای سرویس Origin تحت عنوان On the House می‌باشد که در جریان آن، شرکت EA برخی از بازی‌هایش را برای دانلود رایگان در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

این بازی جایگزین بازی Nex است که پیش از این در ما می میلادی وارد بازی‌های کمپین " On the House" شد. هیچ تاریخ مشخصی برای تغییر بازی‌های کمپین On the House وجود ندارد بنابراین در صورتی که به این سرویس دسترسی دارید و مایل به دریافت این بازی هستنید، هرچه سریعتر اقدام کنید. این مورد از طریق وارد شدن به صفحه‌ی " Origin On the House" امکان پذیر است. قیمت اصلی این بازی 5 دلار است که در صورت دریافت آن برای همیشه قادر به نگه داری و تجربه‌ی آن هستید.

شرکت EA درباره‌ی برنامه‌ی ویژه‌ی On the House گفته است:" هدف ما ارائه‌ی تجربه‌های عالی از بازی کردن و راهی برای پیدا کردن بازی‌هایِ عالیِ جدید است. داشتن یک بازی در آرشیو شما در سرویس Origin [کتابخانه] به صورت رایگان، یک راه فوق‌العاده برای فهمیدن این مورد است که سرویس Origin چه چیزی‌ست."

همانطور که اشاره شد، بازی Dungeon Keeper در سال 1997 میلادی وارد بازار شد و مورد ستایش منتقدین قرار گرفت. ادامه‌ی این بازی نیز با نام Dungeon Keeper 2 در سال 1999 میلادی عرضه شد که همانند نسخه‌ی قبلی خود، با تحسین منتقدین و بازیکنان همراه شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا