اخبار بازی

بازی Paladins برای کنسول‌های PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد

استودیوی Hi-Rez، توسعه دهنده‌ی بازی شوتر Paladins، که مشابه بازی Overwatch است، خبر از عرضه‌ی این بازی برای پلتفرم‌های Playstation 4 و Xbox One داد. این بازی که اوایل این ماه به صورت دسترسی زودهنگام [early access] در شبکه‌ی استیم [Steam] عرضه شد، عملکرد خوبی از خود نشان داد، به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک برای کنسول‌های نسل هشتمی نیز منتشر شود.

ثبت‌نام برای نسخه‌ی بتای محدود این بازی برای این کنسول‌ها هم‌اکنون قابل انجام است [برای Xbox One از این نشانی و برای PS4 از این نشانی استفاده کنید]. توسعه‌دهنده‌ی Paladins تاریخ انتشار مشخصی از آغاز این نسخه‌ی بتای محدود نداده هر چند به زودی اخبار جدیدی از آن منتشر خواهد کرد.

با وجود اینکه این بازی کار خود را بر روی رایانه‌های شخصی [PC] آغاز کرده اما توسعه‌دهنده‌ی آن بیان داشته:" از همان روز نخست ما به توسعه‌ی این بازی برای کنسول‌ها فکر می‌کردیم. کنترل بازی بر روی کنسول‌ها با مشاوره‌ی بازیکنان مطرح طراحی شده و بازی Paladins کاملاً مناسب علاقه‌مندان سبک شوتر در کنسول‌ها خواهد بود."

این بازی از روز عرضه‌ در سرویس دسترسی زودهنگام استیم با موفقیت قابل توجهی همراه بوده؛ توسعه‌دهنده‌ی آن اعلام کرده که در 10 روزنخست عرضه‌ی این نسخه بیش از 10 میلیون نفر آن را دریافت کرده‌اند. برای دریافت این نسخه از بازی از طریق شبکه‌ی استیم از این نشانی استفاده نمائید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا