اخبار بازی

بازی Overwatch تبدیل به محبوبترین بازی Twitch در سال 2016 شد

موفقیت بازی Overwatch همچنان ادامه دارد. این بازی شوتر تیمی که از سوی استودیوی محبوب Blizzard توسعه یافته و عرضه شده، در زمان انتشارش از نظر فروش بسیار عالی عمل کرد و بازیکنان بسیاری تاکنون به تجربه‌ی آن پرداختند. بر طبق گزارش شبکه‌ی Twitch در جریان همایش TwitchCon، بازی Overwatch پربازدیدترین بازی این شبکه می‌باشد و این بازی از نظر استریم نیز به موفقیت رسیده است.

سه بازی برتر در Twitch، از شرکت اکتیویژن [Activision] هستند؛ همانطور که ذکر شد، Overwatch رتبه‌ی نخست، World of Warcraft: Legion رتبه‌ی دوم و Destiny: Rise of Iron نیز رتبه‌ی سوم را از نظر تعداد بازدید بدست آوردند. در ادامه‌ی فهرست نیز The Division رتبه‌ی جهارم، H1Z1: King of the Hill رتبه‌ی پنجم، Arma 3 و The Culling نیز دو بازی بعدی، No Man’s Sky رتبه‌ی هشتم، Stardew Valley رتبه‌ی نهم و در نهایت Clash Royale رتبه‌ی دهم را به خود اختصاص داده‌اند.

البته، با توجه به بازی‌های بزرگی که به زودی منتشر خواهند شد قطعاً این فهرست تغییر خواهد کرد. بازی‌هایی نظیر Gears of War 4، Battlefield 1، Call of Duty: Infinite Warfare، Pokemon Sun/Moon و Watch Dogs 2 تاکنون منتشر نشده‌اند؛ با توجه به محبوبیت این بازی‌ها قطعاً به فهرست پربازدیدترین بازی‌های شبکه‌ی استریم ویدئوی، Twitch تبدیل خواهند شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا