اخبار بازی

بازی Outlast 2 در زمان انتشارش از هدست Playstation VR پشتیبانی نمی‌کند

بازی Outlast 2، توسعه یافته توسط استودیوی Red Barrels، یک بازی ترسناک واقعی‌ست که دموی آزمایشی آن هم اکنون برای Playstation 4، Xbox One و استیم [Steam] قابل دسترس است. با توجه به اینکه هم اکنون بازی‌های ترسناک اول شخص زیادی برای هدست واقعیت مجازی Playstation VR عرضه می‌شوند، پرسش اصلی این است که آیا Outlast 2 نیز از این هدست پشتیبانی خواهد کرد یا خیر؟ بر اساس گفتگویی که Philippe Morin از استودیوی Red Barrels با PlayStation Lifestyle داشته، به نظر می‌رسد این استودیو برنامه‌ای برای این مورد ندارد.

هنگامی که از Morrin در رابطه با پشتیبانی بازی Outlast 2 از هدست واقعیت مجازی Playstation VR بر روی کنسول Playstation 4 در سال 2017 میلادی پرسش شد، وی پاسخ داد:" خیر، این مورد اتفاق نخواهد افتاد. من فکر می‌کنم که اگر شما بخواهید تا یک بازی ترسناک لذت بخش برای هدست PSVR بسازید، این ساخته زمین تا آسمان [با ساخته‌ی فعلی ما] فرق می‌کند.

از آنجایی که ما یک تیم کوچک 20 نفره هستیم، ما مجبور هستیم در این زمان تنها بر روی یک چیز تمرکز کنیم. شاید در آینده [پس از انتشار بازی] Outlast 2 را برای Playstation VR نیز عرضه کنیم."

ممکن است پس از انتشار بازی Outlast 2 در سال 2017 برای پلتفرم‌های Playstation 4، Xbox One و PC، این بازی برای هدست واقعیت مجازی Playstation VR نیز بهینه و عرضه شود. فعلاً اما تمرکز استودیوی Red Barrels بر روی گیم پلی و ساخت این بازی به بهترین نحو است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا