اخبار بازی

بازی No Man’s Sky یکی از کم امتیاز ترین بازی‌های استیم است

بازی No Man’s Sky بر خلاف وعده‌های استودیوی توسعه‌دهنده‌ی Hello Games، پس از انتشار با واکنش منفی بازیکنان و منتقدین همراه شد و آنطور که انتظار می‌رفت ظاهر نشد. اما به نظر می‌رسد بر خلاف نقدهای منفی آن، این بازی در شبکه‌ی استیم [Steam] به یک "نقطه عطف" جدید رسیده است.

با مشاهده‌ی صفحه‌ی استیم بازی No Man’s Sky به این نتیجه می‌رسیم که امتیاز این بازی بر پایه‌ی بیش از 71 هزار نقد، "اکثراً منفی"‌‌ست. بیش از 5 هزار نقد نیز حکم به "به شدت منفی" بودن این بازی داده‌اند. این مهم باعث می‌شود تا این بازی یکی از کم امتیاز ترین بازی‌های موجود در شبکه‌ی استیم شناخته شود و خبر از عدم روند انتشار نقدهای منفی و مشکلات این بازی ‌دهد.

اطلاعات موجود در استیم نشان می‌دهد که تنها 32 درصد از نقدهای بازیکنان از این بازی مثبت بوده که تنها 12 درصد از آن‌ها در یک ماه گذشته اتفاق افتاده است.

چندی پیش اخباری منتشر شد مبنی بر این که مردم از سازندگان این بازی برای انتشار اطلاعات اشتباه و وعده‌های خلاف پیرامون این بازی شکایت کردند. انتشار این بازی وضعیت بدی را برای استودیوی Hello Games رقم زده و آن‌ها در صورت رونمایی از یک بازی جدید، نیاز به یک معجزه دارند تا با استقبال مردم پیش از عرضه‌ی رسمی بازیشان مواجه شوند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا