اخبار بازی

بازی Nidhogg 2 برای PS4 معرفی شد

اوایل سال جاری میلادی اعلام شد که ادامه‌ی بازی Nidhogg منتشر خواهد شد؛ اما در آن زمان تنها نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی مذکور تائید شد. اما اخیراً استودیوی توسعه دهنده‌ی این بازی، Messhof، اعلام کرده که این بازی سال آینده [میلادی] برای کنسول Playstation 4 نیز عرضه خواهد گردید.

اطلاعیه‌ی این خبر در وبلاگ Playstation بدین شرح است:" برای کسانی که چیزی از بازی Nidhogg نمی‌دانند باید بگوییم ایده اصلی بازی بدین صورت است: دو بازیکن با استفاده از شمشیر به جدال با یکدیگر خواهند پرداخت. در صورت برد در این دوئل، می‌توانید در جهتی که در صفحه نمایش قرار دارید حرکت کنید. اما باید مراقب باشید، چراکه رقیب شما مجدداً جلویتان قرار خواهد گرفت و تلاش می‌کند تا کنترل دوربین را در دست بگیرد. باید کل مسیر را تا انتها پیشروی کنید و در نهایت خود را فدای [قربانی] یک کرم پروانه به نام Nidhogg کنید."

در این مطلب وبلاگ اطلاعاتی از برنامه‌های این استودیو جهت پیشرفت بازی نسبت به نسخه‌ی قبل نیز به اشتراک گذاشته شده، پیشرفتی که بیشتر در زمینه‌ی گرافیک هنری بازی خواهد بود. آن‌ها در این زمینه بیان داشتند:" ما تصمیم داریم تا دنیای Nidhogg را از نو بسازیم و این برای ما به معنی دمیدن روحی تازه در گرافیک بازی‌ست. ما توانستیم Toby Dixon، یک هنرمند بااستعداد، را پیدا کنیم که درک کاملی از دنیای عجیب و غریب دارد."

به اضافه آن‌ها اعلام کردند که این بازی در جریان رویداد Day of the Devs در سانفرانسیسکو در این آخر هفته نمایش خواهد داشت. تاکنون زمان انتشار بازی Nidhogg 2 به صورت دقیق اعلام شده اما این بازی با هدف عرضه در سال 2017 میلادی برای پلتفرم‌های Playstation 4 و رایانه‌های شخصی در دست توسعه است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا