اخبار بازی

بازی Memoranda عنوانی خوش ساخت و با کیفیت

Memoranda به معنای یاداشت های کوتاهی که کمک به یادآوری مسائل و کارها میکنند است، خصوصا مواردی که باید در آینده انجام شوند.Memoranda  یک عنوان  2 بعدی در سبک کلیک و اشاره است (2D Point & Click) که برای پلتفرم های MAC ,PC و Linux منتشر خواهد شد، این بازی شامل 40 محل مختلف به همراه 30 شخصیت و همچنین تعداد بسیار زیادی پازل میباشد. این پازل ها همواره خیلی ساده و آسان نخواهند بود، اما در طول داستان با سرنخ ها و نشانه های لازم برای حل آن ها رو به رو خواهید شد.

 

 src=/files/SpaghettiHome.jpg style=

 

شخصیت اصلی بازی دختری است که متوحه میشود به مرور زمان در حال فراموش کردن نام خود است. نکته جالب توجه در مورد این شخصیت فراموش کردن انتخاب نام  برای او از سوی تیم سازنده در تمام مدت کار بر روی پروژه بوده است. او تنها یک نام مستعار دارد.

داستان در یک شهر کوچک رخ میدهد که هم میتوان در آن Laptop پیدا کرد هم ساعت آبی از جنس بامبو. معماری  شهر حال و هوایی اروپایی دارد اما این بدان معنا نیست که این شهر در اروپا واقع شده است. شخصیت های بازی شامل سربازی که از جنگ جهانی دوم باقی مانده است تا فیلی که به امید انسان شدن در خانه مردی پناه گرفته است میباشند. اما یک نکته مشترک در بین تمامی شخصیت ها  وجود دارد ، آن ها  چیزی را از دست داده اند که ممکن است هر چیزی باشد. میتواند یک نام باشد، قوطی یک فیلم باشد و یا سلامت عقل. الویت اول ما کمک به شخصیت اصلی  بازی جهت یادآوری نام او میباشد.

 

 src=/files/Beach.jpg style=

 

این عنوان خوش ساخت و با کیفیت توسط یک تیم چهار نفره که عبارتند از سهند  ساعدی به عنوان طراح بازی، ملیحه رهروان طراح انیمیشن ها و شخصیت ها، امید سعادت برنامه نویس و وحید قادری به عنوان آهنگساز آخرین مراحل ساخت را پشت سر میگذارد. زمان تقریبی انتشار این بازی 3 ماه اول 2016 در نظر گرفته شده است.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا