اخبار بازی

بازی Mass Effect: Andromeda با نرخ فریم یکسان بر روی PS4 و PS4 Pro اجرا خواهد شد

به نظر می‌رسد سازندگان بازی Mass Effect: Andromeda قصد ارائه‌ی عملکرد یکسان این بازی را بر روی دو کنسول PS4 و PS4 Pro دارند.

شب گذشته در جریان رویداد Playstation Meeting، سونی برای نمایش قدرت کنسول میان نسلی خود، یعنی PS4 Pro، به نمایش گیم‌پلی این بازی پرداخت. قطعاً نمایش این بازی فوق‌العاده بود، اما اعلام سازندگان مبنی بر اجرای این بازی با نرخ فریم 30 بر ثانیه مشابه نسخه‌ی استاندارد کنسول PS4 موجب تعجب بسیاری از طرفداران شده است؛ چراکه آن‌ها با توجه به قدرت بیشتر PS4 Pro نسبت به PS4، انتظار عملکرد بهتر این بازی از نظر نرخ فریم ریت را داشتند.

تولیدکننده‌ی این بازی، Fabrice Condominas، در گفتگوی خود با وب‌سایت Gamespot رسماً تائید کرد که بازی Mass Effect: Andromeda بر روی هر دو کنسول PS4 و PS4 Pro با نرخ فریم یکسان 30 بر ثانیه اجرا خواهد شد.

قطعاً این خبر موجب ناامیدی کسانی خواهد بود که با توجه به قدرت بیشتر PS4 Pro انتظار عملکرد بهتر بازی‌های منتشر شده بر روی آن را نسبت به نسخه‌ی استاندارد PS4 دارند. بازی مورد انتظار Mass Effect: Andromeda در تاریخی نامشخص در سال 2017 میلادی برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا