اخبار بازی

بازی LEGO Worlds فوریه 2017 در دسترس قرار خواهد گرفت

بازی LEGO Worlds برای مدتی‌ست که از طریق سرویس دسترسی زودهنگام استیم [Steam Early Access] در دسترس قرار دارد؛ حال دو شرکت TT Games و سرگرمی‌های تعاملی Warner Bros. [به ترتیب سازنده و ناشر بازی مذکور] تاریخ عرضه‌ی رسمی نسخه‌ی کامل این بازی را اعلام کرده‌اند.

برای کسانی که آشنایی‌ای با LEGO Worlds ندارند باید بگوئیم که این بازی حاوی کهکشانی‌ست پویا که به صورت کامل با لگو ساخته شده و جمعیت زیادی دارد. بازیکنان در آن قادر به کاوش کهکشان و اکتشاف در آن هستند؛ این کهکشان حاوی موجوداتی لگو مانند نظیر کابوی، زرافه، خون آشام و همچنین ماشین‌های مسابقه و ماشین آلات حفاری عظیم است. با استفاده از ابزار در دسترس، هر فرد قادر خواهد بود مطابق میل خود دنیای مد نظر لگویی خود را بسازد و به ویرایش دنیاهای موجود بپردازد.

David Haddad، از Warner Bros. Interactive ضمن خبر از گسترش دنیای لگویی توسط این بازی اعلام کرده:" این بازی تجربه‌ای جدید از دنیای لگویی خصوصاً لگوهای فیزیکی را به ارمغان خواهد آورد. TT Games دنیایی دیجیتالی و گسترده خلق کرده که با ترکیب خلاقیت و طنز مورد علاقه‌ی طرفداران خواهد بود."

بازی LEGO Worlds مقرر است روز جمعه 6 اسفند ماه [24 فوریه میلادی 2017] برای پلتفرم‌های Playstation 4، Xbox One و رایانه‌های شخصی عرضه گردد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا