اخبار بازی

بازی Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue توسط ESRB رده‌بندی سنی شد

اخیراً سازمان رده‌بندی سنی بازی‌های ویدئویی، ESRB، بازی Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue را رده بندی سنی کرده است. جزئیات جدیدی از این طریق بدست نیامده اما با مطالعه‌ی آن به دید کلی از محتوای این نسخه دست می‌یابیم.

همانطور که انتظار می‌رفت، بازی Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue رده بندی سنی E [افراد بالای 10 سال] را دریافت کرده است. مواردی از جمله خشونت فانتزی و کلمات نامناسب باعث اعطای این رده بندی سنی شده‌اند.

در خلاصه‌ی توصیفات این بازی از سوی ESRB آمده:" این [عنوان] مجموعه‌ای از بازی‌های اکشن نقش آفرینی‌ست که در آن بازیکنان در نقش جنگجوهای جوان باید در سرزمین‌های فانتزی گشت و گذار کنند و جلوی گسترش تاریکی را بگیرند. بازیکنان از طریق شمشیر کلید شکلی بزرگ و همچنین سحر جادو باید با موجوداتی نظیر Dream Eaters [رویا خواران]، خائنان کلاسیک دیزنی و همچنین مخلوقاتی نظیر اژدها، ایمپ‌ها و slimes و… به مبارزه بپردازند. مبارزات همراه با اثرات نور، گریه کردن از درد شدید، صداهای صوتی خواهند بود. دشمنان پس از شکست ناپدید خواهند شد.

در موارد انگشت‌شماری بازیکنان قادر خواهند بود تا از دیدگاهی اول شخص، شخصیت‌های دیگر را پرتاب کنند. برخی از صحنه‌های سینمایی بازی انسان‌های آسیب دیده را به تصویر می‌کشد. کلمات نامناسب نیز در بازی وجود دارد که البته حضور چشمگیری نخواهند داشت."

بازی Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue به صورت انحصاری برای Playstation 4 در روز سه شنبه 5 بهمن ماه [24 ژانویه 2017 میلادی] عرضه خواهد شد. شایان ذکر است که این بازی کمی زودتر و در روز پنج شنبه 23 دی ماه [12 ژانویه 2017 میلادی] در ژاپن انتشار خواهد یافت.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا