اخبار بازی

بازی Jade Empire بالاخره برای iOS منتشر شد

استودیوی BioWare به خاطر سری بازی‌هایی نظیر Dragon Age و Mass Effect شناخته می‌شود، اما یکی از بازی‌های کلاسیک این شرکت راه خود را به پلتفرمی جدید باز کرده است. بازی Jade Empire [از این استودیو] سال 2005 میلادی وارد بازار شد، اما پس از گذشت 10 سال هم‌اکنون برای پلتفرم iOS نیز منتشر شده و قابل تجربه است.

برای معرفی این بازی برای کسانی که تاکنون آن را تجربه نکرده‌اند باید اعلام کنیم که این بازی در سبک ARPG‌ست و در امپراتوری چین جریان دارد. شخصیت اصلی [protagonist] این بازی هنرهای رزمی را از استاد لی [Li] می‌آموزد، اما پس از رخ دادن یک اتفاق بزرگ، قهرمان بازی باید برای نجات استاد خود تلاش کند. در طول داستان شخصیت‌های دیگری نیز به قهرمان بازی می‌پیوندند که بازیکن باید به انتخاب‌های اخلاقی و تحکیم روابط خود با آن‌ها بپردازد [مشابه دیگر بازی‌های ساخته‌ی این استودیو].

خبر خوب این است که نسخه‌ی عرضه‌ شده برای iOS نسخه‌ی Special Edition این بازی‌ست که شامل سلاح‌های بیشتر، استایل‌های مبارزه‌ بیشتر و حتی درجه‌ی سختی جدید می‌باشد. این بازی در App Store 9.99 دلار قیمت دارد.

پروژه‌ی جدید استودیوی BioWare بازی مورد انتظار Mass Effect: Andromeda‌ست که چهارمین نسخه‌ی این سری خواهد بود. این بازی سال آینده‌ی میلادی برای پلتفرم‌های PC، Playstation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود ماه آینده اخبار جدیدی حول این بازی نظیر تاریخ انتشار دقیق آن منتشر شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا